Diada de Sant Jordi 2021

Per aquest divendres, 23 d’abril, s’han programat diferents activitats per celebrar la Diada de Sant Jordi.

De les 8:00h a les 12:30h, en diferents horaris i per grups estables:

• Visualització del documental Cómplices a la Sala municipal polivalent Jaume Calveras, a l’Ajuntament de Vallbona d’Anoia. Hi haurà xerrada amb el director del documental, que ve convidat per l’Ajuntament de Vallbona d’Anoia.
    • Descoberta de la figura literària de Josep Carner, treball arran del seu lema “Dir molt en un mig dir seria mon afany”, i creació de postals literàries que seran exposades al passadís de l’institut. Caldrà que l’alumnat porti revistes, estoig amb retoladors, tisores, cola i retalls.
    • Jocs de llengua, mitjançant una gimcana que es durà a terme pels espais exteriors de l’institut.
    • Esmorzar a càrrec de l’AMPA que convida a coca i xocolata a tot l’alumnat.

De 12:30h a 13:30h

CLOENDA, entrega de premis dels jocs florals i diversos reconeixements del treball de l’alumnat del centre.

Recordeu que, les famílies també podeu participar en el certamen literari. Feu-nos arribar les vostres creacions:

➡ Jocs Florals 2021 (entrega de treballs)

Hand drawn diada de sant jordi illustration with knight and princess reading book | Free Vector

Book vector created by freepik – www.freepik.com