Comencem l’Erasmus Creativity Club el 30 d’octubre de 2019!

ECC llistat alumnes 19-20

Moltes gràcies! Hem tingut 38 sol·licituds per participar a l’Erasmus Creativity Club. Estem molt contents. Sabem que a l’Institut de Vallbona tenim molts alumnes amb ganes de conèixer altres cultures, viatjar a altres països i esdevenir narradors, reporters i artistes a través del nostre projecte “Erasmus TV International”.

Malauradament, per motius d’espai, ens és impossible encabir-los a tots… Per aquest motiu, hem triat aquells alumnes que el curs passat van assolir la matèria d’anglès de forma notable (AN) o excel·lent (AE) a les notes finals. Els afortunats són:

1 ESO: Héctor Cañamés, Gal·la Hervàs, Joan López, Clara Montoliu i Jua Robert.

2 ESO: Elmer Aboganem, Kilian Acosta, Aitor Cea, Pol Díaz, Mariona Gallardo, Marta González, Miquel Gutiérrez, Guillem Hervàs, Aitana Martil, Carla Ramos, Òscar Riera, Ángela Rojas i Núria Torrijos.

3 ESO: Alba Cividanes, Delia Patón i Mariona Robert.

4 ESO: Arnau Armengol, Júlia Baqué, Akram El Gourari, Guillem Fernández, Pau Fernández, Júlia Lozano, Bruna Rabell, Anais Uceda i Laia Vives.

Començarem les sessions d’Erasmus Creativity Club el proper dimecres 30 d’octubre de 15 a 16h. Us hi esperem!

Les següents sessions en dimecres seran:

2019 6 de novembre, 20 de novembre, 4 de desembre i 18 de desembre.

2020 – 15 de gener, 22 de gener, 5 de febrer, 19 de febrer, 25 de març, 15 d’abril, 6 de maig, 20 de maig i 3 de juny.

Les properes mobilitats europees d’aquest curs 19-20 seran a:

• Istambul (Turquia) del 21 al 26 d’octubre de 2019.
  • Police (Polònia) del 8 al 14 de març de 2020.
  • Caminha (Portugal) del 24 al 30 de maig de 2020.

Durant el curs tenim previst participar en tallers i fer algunes visites relacionades amb el projecte en horari escolar. Us mantindrem informats.

Gràcies i enhorabona a tos els alumnes i famílies participants en aquest Erasmus!