Assaig projecte EN ÒRBITA

L’alumnat de 4t d’ESO d’AE ha anat a l’assaig general de les actuacions del projecte En òrbita, una iniciativa del TNC en la qual diversos centres de Catalunya aporten les seves propostes teatrals en relació a una temàtica concreta. En aquesta edició hi han participat l’institut Vila de Gràcia, l’institut Doctor Puigverd, l’ASPACE, que es una fundació que treballa amb persones afectades de paràlisi cerebral, i l’institut Vallbona d’Anoia. El tema que s’ha treballat des del nostre institut per aquesta convocatòria han estat els límits mentals, físics i emocionals. L’alumnat participant ha presentat una proposta en la qual defineixen els límits individuals per a poder oferir una visió global dels límits dels adolescents. La proposta convida a l’espectador a reflexionar i aprofundir sobre la imatge que té l’etapa adolescent dins la societat i també l’incita a plantejar-se quins són els propis límits i per qui o què venen imposats. L’espectacle, basat sobretot en l’expressió corporal, treballa sobre el concepte de la individualitat i la lluita per mantenir l’essència quan ens movem dins del grup.