Arriba el Maig esportiu!

El Maig esportiu és una activitat englobada en Pla Català d’Esport a l’Escola que té l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva entre l’alumnat del nostre centre. Per tal d’aconseguir-ho, els dimecres del mes de maig entre les 15 i les 17 hores es realitzaran activitats esportives a l’institut i també a les instal·lacions esportives municipals de Vallbona d’Anoia.

Les activitats són gratuïtes, voluntàries en horari extraescolar i organitzades per l’institut i els nostres alumnes dinamitzadors esportius de 3r i 4t d’ESO. Les activitats previstes per cada dimecres són:

• 3 de maig: torneig de volei 3×3 i torneig de bàsquet 3×3
  • 10 de maig: pàdel
  • 17 de maig: torneig bàdminton i ultimate
  • 24 de maig: hoquei, monopatins, patinets i patins, possible caminada o bicicletada (a determinar)
  • 31 de maig: torneig de futbol

Els alumnes poden participar tots els dimecres o bé participar de forma puntual en aquells que vulguin. Per poder organitzar millor les activitats aconsellem inscriure’s amb antelació a consergeria, però l’alumnat podrà assistir-hi sense inscripció prèvia.

Els alumnes que hi participin podran portar-se el dinar i menjar a les instal·lacions del centre. Cal tenir en compte que no hi haurà transport al finalitzar les activitats i que per tant la recollida de l’alumnat és responsabilitat de les famílies.