Alumnes representants al Certamen de Lectura en Veu alta

Després del càsting que vam realitzar, els dies 9 i 16 de desembre, per escollir els alumnes representants al Certamen de Lectura en Veu alta, ja tenim els seleccionats:
A la Categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO): el Pau Villegas de 1r A i ,com a suplent, l’Aitana Martil de 2n B.
A la Categoria de Tropa de Corsaris (3r i 4t) : la Mariona Robert de 3r A, la Dèlia Patón  de 3r A, la Sheila García de 4t A i, com a suplents, l’Anaïs Uceda de 4t B i el Guillem Ayala de 3r A.
El dia 30 de març aniran a l’auditori del Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia per realitzar la primera de les fases: quarts de final.
Confiem en el seu gran potencial i, per suposat, seguirem treballant durant el curs perquè tots els nostres alumnes siguin uns bons lectors en veu alta.
Felicitats als seleccionats!