4a edició del concurs “Química a l’Escola” impulsat per la Fundació UEA

“Química a l’Escola” és un concurs que té per objectius apropar la química i la ciència a les aules, i fomentar i despertar vocacions industrials entre els més joves de la comarca. És una iniciativa de UEA Química i les empreses que conformen aquesta sectorial de la Unió Empresarial de l’Anoia, sota el paraigua de la Fundació UEA.

Cada any, el nostre institut s’ha presentat, aconseguint un dels premis. Aquest any, hem presentat Cianotípies, un experiment que fem a física i química de 2n d’ESO. La classe de 2n B ha participat activament, hi havia l’equip d’investigació sobre Anne Atkins, botànica que utilitzava aquesta tècnica per fer  llibres sobre plantes; l’equip de recollida de plantes; l’equip químic, que barrejava els líquids per la cianotípia; l’equip artístic, per crear la fotografia i l’equip llum. Finalment el resultat va ser magnífic i hem guanyat el primer premi que consta de 300€, en material de laboratori. Bona feina a totes i tots els participants.

MIREU EL VÍDEO:

El concurs ha estat possible gràcies a 14 empreses patrocinadores del sector químic de l’Anoia: Proquip, Comercial Godó, Aplicor, Quimser, Blautec, Leather química, Eminfor, Labin, Simar, Rovinson Ventures, Waterologies, Atlas, ABC Leather i Texcur

SALUT I CIÈNCIA