Vols formar part de l’Erasmus Creativity Club?

Com ja saps el nostre institut participa en un projecte Erasmus+ anomenat ➡ “Erasmus TV International” amb instituts de Turquia, Polònia, Portugal, Romania i Itàlia des d’on volem compartir la nostra cultura i inquietuds amb altres joves europeus.

El coronavirus fa que s’hagi relentitzat ➡ el projecte i moltes de les seves activitats han quedat postposades. De fet, originalment, havia de durar dos cursos (2019-2021) i degut a la pandèmia, l’allargarem fins el curs 2021-2022. Volem complir tots els objectius del projecte i participar dels tallers i  les trobades europees. Per això continuem actius, mirant amb esperança cap al futur i us convidem a formar part de l’Erasmus Creativity Club, el grup impulsor de l’Erasmus a l’institut. Vols participar-hi?

Els requisits són que siguis un alumne de l’institut, t’agradi molt l’anglès i estiguis disposat a treballar i comunicar-te en llengua anglesa. Has de ser una persona oberta amb ganes de compartir la teva cultura i obrir-te a nous horitzons europeus des de la curiositat i el respecte.

Les trobades de l’Erasmus Creativity Club seran virtuals, pel Meet. Malauradament, degut a les mesures de prevenció de la CO-VID 19, no podem quedar-nos al centre i compartir aula com feiem el curs passat. La idea és fer com a mínim dues reunions virtuals al mes i tots els tallers o sortides que es puguin realitzar. The meetings will be held in English. That’s the reason why you must like English a lot 😉 Els treballs que fem també seran en anglès.

El dia de trobada serà en dimarts de 4 a 5 de la tarda. Ara mateix som una vintena d’alumnes al grup d’Erasmus i com a màxim podrem ampliar a trenta alumnes per motius metodològics i d’espai.

Consulteu el ➡ calendari provisional amb les dates de reunions i altres events.

Si us animeu, cliqueu a l’enllaç i empleneu el qüestionari amb el vostre correu insvallbona. Si fóssiu molts els interessats, hauríem de fer una selecció tenint en compte les notes d’anglès del primer trimestre i l’actitud… Ready? Steady? ➡ Go!!!