Pràctiques de fotovoltaica

L’última setmana de l’any vam poder fer la pràctica de realitzar una instal·lació fotovoltaica de connexió a la xarxa.
La nostra central en pràctiques va assolir 94 W a partir del Sol i amb plaques de més de 20 anys cedides per l’Escola Agrària de Manresa.

Caixes Niu

L’alumnat de 4t de Tecnologia va penjar dues caixes niu al bosc que hi ha entre l’institut i Ca la Fou.
Esperem veure inquilins aviat!! És un espai tranquil amb una pineda madura, i és prou a prop de l’institut com per poder fer-ne un seguiment.… Llegeix més»

Endavant, alumnes ASAC!

El projecte de convivència del centre “Saluda amb el cor” segueix creixent i enguany es torna a comptar amb els alumnes ASAC. Els Alumnes Sensibles a Afavorir la Convivència són els protagonistes en la dinamització de patis i en la detecció de possibles conflictes entre… Llegeix més»

CONCURSOS x MAKERS: JOC D’ORDINADOR

Per tothom que vulgui fer algun projecte de tecnologia durant les vacances, hem pensat de fer aquest dos concursos, només per passar-ho bé.
Tranquil·litat que és voluntari i que no compta per nota.😎😎
Pot participar una persona sola, una família, un grup d’amics i amigues,… el que… Llegeix més»

Vols formar part de l’Erasmus Creativity Club?

Com ja saps el nostre institut participa en un projecte Erasmus+ anomenat ➡ “Erasmus TV International” amb instituts de Turquia, Polònia, Portugal, Romania i Itàlia des d’on volem compartir la nostra cultura i inquietuds amb altres joves europeus.

El coronavirus fa que s’hagi relentitzat… Llegeix més»

1r d’ESO visita el CRIP

L’alumnat de 1r d’ESO ha fet una sortida al Centre de Restauració i Interpretació Palentològica (CRIP) d’Hostalets de Pierola amb l’objectiu principal de conéixer i experimentar la riquesa de la paleontologia, concretament la dels jaciments del Miocè existents al municipi.
La paleontologia és la disciplina que… Llegeix més»