Matrícula ESO (alumnes nous)

Calendari de matrícula

El període de matriculació de l’ESO és del 14 al 18 de juny per als alumnes de 1r d’ESO, i del 28 de juny al 2 de juliol per als alumnes NOUS de 2n a 4t d’ESO.

Recorda que si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant al més aviat possible a l’institut, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Procediment presencial: Què he de fer?

• Sol·licita cita prèvia  amb l’eina de cita prèvia o trucant al 977 35 32 42 en horari de 9 a 13h.
  • Vine al centre el dia acordat a l’hora donada per fer la matrícula. Ha d’acudir una sola persona, que no sigui d’un  grup d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presenti símptomes; en aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona.
  • Porta mascareta.
  • Porta la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i els documents, si pot ser, emplenats des de casa. Si preveus que has d’escriure cal portar  bolígraf propi.

Documentació

Al resguard d’ingrés  ha de constar el nom i cognoms de l’alumne i el curs (exemple: Marta Siurana, 1r ESO).

CONSULTES AL CENTRE SOBRE MATRÍCULA: Per telèfon al  977 3532  42 (de 9 a 13 h) o per mail a gestiosecretaria@institutmartamata.cat

Llistat de llibres i material curs 2021-2022: aquí.