CODE URV a 1r ESO

Avui dia 23 de març els alumnes de 1r d’ESO han tornat a participar en els tallers de la Setmana extensa del Codi de la URV. En aquesta ocasió ha participat el grup de 1r d’ESO D.

En el taller d’avui els alumnes han programat les plaques Arduino amb el… Llegeix més»

Lliurament de beques universitàries

Volem felicitar el Jorge Calzas, la Keren Galvez i la Nansi Rani, antics alumnes del centre que aquest matí han rebut una de les beques universitàries que atorga l’Ajuntament de Salou amb la col·laboració de la fundació Repsol.
Enhorabona i molta sort!!!

CANGUR 2021

Avui ha estat el dia de les mates al centre. Hem participat a les proves Cangur, un concurs de problemes matemàtics que es fa simultàniament a tota Catalunya.
Alumnes de tots els cursos i profes hem compartit plegats una bona estona d’enginy matemàtic!

EL REPTE ISOMÈTRIC

Els alumnes de 2n de ESO E ens han sorprès amb el increïble mural que han penjat a les finestres del hall de l’Institut, es tracta del repte isomètric, un treball cooperatiu desenvolupat per tota la classe durant aquest trimestre.  Veient els resultats, esperem que… Llegeix més»

Celebrem el dia de la dona, 8 de març

Els passadissos del nostre Institut s’han omplert de mans penjades a les parets.

” Què volen dir aquestes mans penjades al passadís de l’insti en forma de triangle?”

Doncs breument t’ho explicaré:
El procés creatiu de la decoració del 8 de març ( dia de la dona treballadora),… Llegeix més»

PROBLEMES A L’ESPRINT

Us presentem  l’equip de matemàtics de 1r i 2n d’ESO que han participat al concurs de matemàtiques en línia Problemes a l’esprint, Una manera lúdica i cooperativa d’estimular el raonament i el gust per les mates.

Els vigilants dels residus de la platja

Alumnes de 3r ESO C de l’@Ins_martamata continuen col·laborant amb el  projecte #MicroplasticWatchers d’@obsdelmar i fan el segon mostreig de sorra a la Platja de Ponent de #Salou per estudiar la presència de micro i mesoplàstics. En la recollida, els alumnes han trobat boletes… Llegeix més»

I després del BAT, què?

Al febrer comencem les sessions d’orientació destinades a l’alumnat de segon de batxillerat.

Avui la URV ha presentat els seus graus mitjançant una videoconferència en la qual l’ alumnat ha pogut interactuar fent les seves consultes.

El Nadal ja és aquí…

Així ho sentim quan passegem pels passadissos de l’Institut i entrem a les aules de primer d’ESO, els nostres alumnes les han omplertes de Nadal!  Us agraïm molt el vostre esforç i admirem la vostra creativitat, haveu fet unes decoracions tan boniques!! i tot amb… Llegeix més»

LUCES DE BOHEMIA

A pesar de la pandemia, y con todas las medidas de seguridad pertinentes, los alumnos de 2º de Bachillerato y las profesoras de lengua castellana, hemos podido disfrutar de una sesión teatral en el Teatro Tarragona de la ciudad.  Todos hemos pasado un buen rato… Llegeix més»

Ens agrada el Nadal

Estem molt contents amb la magnífica decoració nadalenca, dirigida per la professora Anna Grau, que vol donar al nostre Institut el toc d’alegria que ens porta el Nadal.  Tot amb elements reciclats, perquè som escola verda, i perquè quan hi ha tanta creativitat al nostre… Llegeix més»

NO+ VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Avui es el dia en que volem obrir els ulls de tothom per reaccionar contra la violència de gènere. No es pot consentir a una societat com la nostra, que aquest sigui un dels problemes més freqüents que es viuen al món.
Desitgem que es pugui… Llegeix més»