RECOLLIDA DE JOGUINES (CREU ROJA SALOU)

Us adjuntem la carta que Creu Roja Salou adreça a les famílies amb motiu de la seva campanya de recollida de joguines:
Benvolgudes, benvolguts.
Des de Creu Roja Joventut portem 28 anys realitzant la campanya de recollida de Joguines “Els seus drets en Joc”. I aquest any,… Llegeix més»

TRIA BÉ!!!!

Els alumnes de 1er ESO en la matèria de projectes han dissenyat el nom, el logo i l’eslògan de la campanya que hem engegat aquest curs amb l’objectiu de reduir el consum de paper d’alumini degut al seu impacte ambiental. D’entre totes les propostes la… Llegeix més»

RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA

Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda.
És la certificació de la bona feina que es duu a l’Institut en educació ambiental.
Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats medioambientals… Llegeix més»

MICROPLASTICS WATCHERS

El passat 20 d’octubre els alumnes de l’Optativa de Mediambient de 3r ESO van començar el primer període de mostreig de sorra a la platja de Ponent de Salou. Amb aquesta acció els alumnes col·laboren amb la plataforma ciutadana Observadors del Mar i el projecte… Llegeix més»

PREAVALUACIÓ A l’ESO

Ja podeu accedir a l’informe de preavaluació del vostre fill/a dins la plataforma ieduca. L’informe de preavaluació és un informe orientatiu sobre com ha iniciat el vostre fill/a aquest curs a fi i efecte de mantenir-vos informats dels seus progressos. Per emetre l’informe, cal que… Llegeix més»

ERASMUS DAYS EXHIBITION

Aquests dies estem celebrant els Erasmus days a l’institut i ho fem practicant esport (amb les mesures de seguretat i protecció que recomana salut) i preparant una exposició sobre nutrició.
Els nostres alumnes, dins del projecte Erasmus “Healthier minds, smarter minds”, han estudiat els diferents nivell… Llegeix més»

TREBALL PER PROJECTES A 1r d’ESO

L’alumnat de 1r ESO té un encàrrec aquest trimestre: col.laborar amb la campanya de l’escola verda per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables i reduir el paper d’alumini dels entrepans. Haurà de dissenyar activitats, logos i eslògans. Es tracta d’un treball per  projectes en el qual l’alumnat… Llegeix més»

INFORMACIÓ DE LES REUNIONS DE FAMÍLIES

Si no heu pogut assistir a la reunió us adjuntem la presentació marc on trobareu tota la informació donada i diferents enllaços (en color vermell) que us portaran a pàgines que complementen l’explicat. També podeu accedir a preguntes que ens han fet les famílies amb… Llegeix més»

INICI DE CURS: DILLUNS 14 DE SETEMBRE

Aquest primer dia de classe seguirem un horari especial per donar la benvinguda a tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Presentarem el curs i explicarem els protocols de seguretat que haurem de seguir per fer del centre un entorn segur.
HORARI DE PRESENTACIÓ
L’entrada serà esglaonada per grups… Llegeix més»

TABLETS CONTRA LA BRETXA DIGITAL

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou per la seva col.laboració en l’adquisició de dispositius per tal de minimitzar la bretxa digital i donar la possibilitat a l’alumnat de l’Institut de poder fer el treball d’estiu amb garanties. Gràcies per l’esforç i el suport!!

L’ESCOLA VERDA DONA LA NOTA

Com a cloenda del curs, la Comissió de l’escola verda ha realitzat aquest vídeo fet amb les fotos dels alumnes i profes que han participat en la Marató Fotogràfica, i en el projecte Donem La Nota del Departament d’Educació per la sostenibilitat.

Esperem que us agradi i que no us oblideu de reciclar i reutilitzar aquest estiu.

COMIAT de 4t ESO i 2n BAT

Benvolguts alumnes i famílies,
Hem arribat al final de curs i per a vosaltres també al final d’una etapa en les vostres vides: la finalització dels estudis d’ESO o de BAT. Ho hem fet d’una manera no desitjada i… Llegeix més»

RECYCLING ROBOTS

L’alumnat de 1r d’ESO ha creat Robots amb material reciclat durant aquests període de confinament.
 El resultat ha estat molt interessant. Aquí teniu accés als diferents treballs realitzats:   Mostra de robots.
L’activitat froma part del programa ERASMUS + “EXEXENTE: Explore, experience, enhance… Llegeix més»

Tots els camins ens porten a Roma.

Els nostres alumnes de 4t, volen demostrar que poden arribar fins a Roma, i per això, s’han posat a caminar fins arribar als 10.000 pasos necessaris per assolir aquest repte del seu Erasmus.
Molt bé, nois i noies, com diuen els italians “piano, piano, si arriva… Llegeix més»