VISITA AL PARLAMENT

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat el Parlament de Catalunya per realitzar un taller on per mitjà d’un joc de rol han fet de diputats, s’han constituït en grups parlamentaris, han pactat per poder formar govern i han escollit qui presidirà el govern de… Llegeix més»

VISITA DELS BOMBERS

Ahir, dimecres 5 de febrer es va realitzar al nostre centre el taller de prevenció d’incendis a càrrec d’una unitat de bombers de Cambrils i adreçat als alumnes de 1r d’ESO.

El taller es va dividir en dues parts; una part teòrica i una pràctica. Durant… Llegeix més»

Copa Cangur 2020

Volem felicitar l’equip d’alumnes de 2n i 3r d’ESO per la seva magnífica participació a la Copa Cangur de matemàtiques 2020. Han estat 20 equips participants, tots ells d’un altíssim nivell, que han competit a l’INS Gabriel Ferrater de Reus en un concurs de resolució… Llegeix més»

Robots a l’aula multinivell

L’alumnat de l’aula multinivell, alumnat estranger que compagina estudis d’ESO amb la pràctica intensiva de futbol, ha estat treballant dins de la materia de tecnología  el disseny de robots i la programació de les instruccions que han de seguir. Fins i tot han aconseguit fer… Llegeix més»

Martaesquiada

Imatges de l’esquiada 2020. Han estat dos dies intensos en els quals els participants han pogut gaudir de l’esport i de la neu .  Avui toca tornar a casa. Hora prevista d’arribada a Salou: 21 h.

Estrenem taula periòdica

Ja tenim taula periòdica amb els elements químics al passadís de l’Insti. La podeu trobar a la primera planta, al costat del laboratori de química. Esperem que aquesta imatge tan visual pugui ajudar a l’alumnat a memoritzar-la i repassar-la.

ENHORABONA JOEL!!

El nostre company, Joel Santamaria, professor de llengua castellana i literatura i escriptor de novel·les, acaba de recollir el segon premi Isaac Asimov, del III concurs de novel·la de Ciència Ficció, organitzat per l’Ateneu lliterari de Puerto Real, Cadiz.  En un parell de mesos veurem… Llegeix més»

Bon Nadal a tots!!!

Per fi han arribat les vacances de Nadal!!  Semblava que no arribaríem mai, però ja hi som.  Molt feliços de poder gaudir d’aquestes festes i fer un petit descans hivernal per estar amb la família, els amics, viatjar, i sobre tot, recarregar piles per a… Llegeix més»

Concurs: “Deutsch macht Spass”

Els alumnes de 4rt d’alemany del nostre institut van participar el passat dimecres 18 de desembre en la segona edició del concurs “Deutsch macht Spass” que enguany es va celebrar a l’Institut Gabriel i Ferrater de Reus. De nou va ser una experiència única i… Llegeix més»

Visitem els nostres veïns

Avui, com cada any, hem anat a la Residència d’avis aquí al costat, els hem preparat unes faules representades i mooooltes cançons, hem de felicitar a tots els artistes, actrius, coral, cantants solistes, que ho han fet la mar de be i han posat contents… Llegeix més»

ACTIVITATS DE NADAL

Durant aquesta darrera setmana l’institut organitza diferents activitats que van des de la decoració sostenible de portes nadalenques ( Escola verda), la trobada d’alumnat d’alemany ( Ins Gabriel Ferrater) i el festival de Nadal. Us animem a participar i col·laborar-hi!

CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Us mostrem els llibres que l’institut ha adquirit per a la prevenció de la violència de gènere i que ja están a disposició de l’alumnat a la biblioteca del centre i les aules dins del pla de lectura. Aquesta adquisició ha estat posible gràcies a… Llegeix més»

Escalfem motors per a la Marató

Xerrada de sensibilització sobre les malalties minoritàries als alumnes de 3r i 4t d’ESO.
Dissabte 14 de desembre l’Institut participarà en la lectura de contes que organitza la biblioteca municipal per recaptar fons per a la investigació d’aquests tipus de malalties. Animeu-vos a col.laborar!

¡Al Metropol de Tarragona!

El Lazarillo de Tormes
Aprovechando que es una de las lecturas obligatorias para selectividad, los alumnos de 2º de Bachillerato del Insti, acompañados por sus profes de Literatura castellana, fueron ayer a disfrutar en el Teatro Metropol de Tarragona, de una inspirada e ilustrada adaptación de… Llegeix més»

MEDIACIÓ

Com que som un Institut al que donem molta impotància a la mediació als conflictes, hem anat a assessorar-nos amb els millors professionals del poble, la policia local; a la mateixa Comisaria de Salou ens han ensenyat les estratègies i millors recursos per fer una… Llegeix més»