COSMO CAIXA 2024

Un any més, els alumnes de segon, han gaudit de l’excursió a Barcelona per visitar Cosmo Caixa i participar en els tallers que allí es poden fer i experimentar.  Com sempre, han xalat amb les múltiples ofertes d’aprenentatge en viu i desprès amb la passejada… Llegeix més»

EDUCACIÓ VIAL AL MARTA MATA

Els alumnes de 4t de la ESO han participat en els tallers d’educació vial i han tingut la sort de poder practicar amb les motocicletes que els hi van portar. Va ser uns tallers molt profitosos per a tots els alumnes.
Llegeix més»

Projecte d’un poblat indi

Els alumnes de segon de ESO, a la matèria de projectes, s’han posat a la feina i han estat construint un poblat indi digne d’una pel·lícula de l’Oest.  El pati del Marta Mata ha semblat per una estona el Port Aventura.
Us adjuntem unes fotografies de… Llegeix més»

BEQUES PER A ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Obert el termini per sol·licitar les beques del Ministerio de Educación y Formación Profesional per estudis post obligatoris per al curs 2024 – 2025. Termini de presentació: del 19 de març  al 10 de maig de 2024,  en aquest enllaç

PROVES CANGUR 2024