Healthier minds, smarter minds

Projecte Erasmus + d’intercanvi internacional finançat per la Unió Europea

Grècia (novembre 2018),  Portugal (febrer 2019),  Lituània (maig 2019),   Itàlia (novembre 2019),  Salou (març 2020),  Suècia (maig 2020)

Accés al blog del projecte

Ens visiten els veïns!

Els alumnes de sisè de primària de l’Escola Salou, ens han vingut a visitar aquest matí per fer moltes i molt divertides activitats al nostre centre. Hem vist com es pot gaudir molt alhora que s’aprèn, i els nostres estimats veïns del costat han xalat… Llegeix més»

SEMPRE HI HA MOTIUS PER ANAR AL TEATRE!

Avui divendres al TAS ens hem endinsat a l’univers Rodoreda. Gràcies a la companyia Mea Culpa per la magnífica adaptació teatral d’una imprescindible obra de la literatura catalana. L’alumnat de 2n de Bat hem fet definitivament nostra Mirall Trencat.

GUAITES. AQUI PROU BULLYING!

Atenció, atenció
Avisem a tots els alumnes del Marta Mata, que en aquest centre no acceptem cap mena d’assetjament, som un centre sense bullying, “Aqui prou bullying” és el nom del programa en el que ens hem preparat alumnes i professors. Us volem ensenyar el grup… Llegeix més»

Erasmus + team to Portugal

This is the Marta Mata team going to Portugal next week in the second mobility of the European program Erasmus + Healthier minds, smarter minds.
Us desitgem un molt bon viatge Marta, Leanne, Pol, Eric Patrícia i Gerard i que gaudiu de l’experiència de compartir… Llegeix més»

Copa Cangur 2019

Us presentem l’equip format per alumnes de segon i tercer d’ESO que enguany ha participat a la Copa Cangur. Durant una hora han hagut de resoldre problemas matemàtics en grup sota la pressió d’haver-ho de fer molt ràpid per aconseguir major puntuació. Ha estat… Llegeix més»

Deutsch macht Spaß!

El dimecres 19 de desembre va tenir lloc a l’Institut Marta Mata de Salou la 1a trobada d’alumnes de llengua alemanya. La jornada va aplegar sota el lema “Deutsch macht Spaß” (L’alemany és divertit) els alumnes d’alemany de 4rt d’ESO dels Instituts Gabriel i Ferrater,… Llegeix més»

A GRÈCIA AMB L’ERASMUS +

L’Hugo, l’Adrian, la Paula i la Judit junt amb les professores Dolors i Manoli ja són a Kranidy (Grècia) en la primera mobilitat del programa Erasmus +  Healthier minds, smarter minds.  Fins dissabte faran tota una sèrie d’activitats relacionades amb l’esport, l’alimentació i la… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem la setmana de la ciència amb una exposició de maquetes científiques fetes pels nostres alumnes: cèl.lules, cristalls, planetes, volcans…i una espectacular cadena de ADN. Impressionant!!!

BICICLETADA 2018

Avui, un any més, els alumnes de segon, acompanyats dels guàrdies municipals de Salou, han sortit amb les bicicletes per tot el poble. És una molt bona iniciativa, amb aquesta activitat s’aprèn molt sobre com hem de circular amb bicicleta per una ciutat, molt més… Llegeix més»

XERRADES SOBRE SEGURETAT VIAL

Avui ha tornat el Juanma per donar una de les seves interessantíssimes xerrades de Seguretat Vial, aquesta vegada destinada als alumnes de Segon de Batxillerat, per tal de que puguin aprendre millor el comportament i el que s’ha de fer per circular amb correcció, tant… Llegeix més»

ELS PREMIATS DEL 30 D’OCTUBRE

Ahir a la tarda, al TAS, l’Alcalde de Salou i la Regidora de Cultura i Festes, van lliurar els guardons a la  XVII edició dels premis 30 d’octubre, que l’Ajuntament de Salou concedeix a la creativitat artística, i en vam rebre una bona quantitat!!
Un premi… Llegeix més»

L’ALCALDE ENS VISITA

El passat dilluns vam rebre la visita de l’alcalde i la regidora d’ensenyament de Salou.Es van interessar pels nostres projectes alguns dels quals están subvencionats per l’Ajuntament  (vegeu https://www.salou.cat/ca/la-nostra-ciutat/educacio/noticies/l2019alcalde-de-salou-visita-l2019institut-marta-mata) i van visitar diverses aules per desitjar-nos un bon curs i respondre a les preguntes i suggeriments… Llegeix més»