TAULELL D’AVISOS

Matrícula 2020

ESO:

Publicació del barem definitiu

Publicació d’assignació i llistes d’espera: 7 de juliol.

Matrícula d’alumnat nou al centre del 13 al 17 de juliol.

Batxillerat:

Llistat de sol·licituds amb la puntuació definitiva.

Matrícula de 1r de batxillerat: del 8 al 14 de juliol.

Cal demanar cita prèvia en aquest enllaç  o trucant al 977 35 32 42  de 9 a 13 h.

Procediment i documentació necessària aquí.

PFI:

Llistat definitiu de sol.licituds amb puntuació.

Publicació de la relació d’alumnes admesos: 17 de juliol.

Matrícula: de l’1 al 10 de setembre.

Per a consultes podeu escriure un mail a e3010347@xtec.cat o trucar al 977353242 de 9 a 13 h.

Projectes ERASMUS +: Enriching lives, opening minds

L’ESCOLA VERDA DONA LA NOTA

Com a cloenda del curs, la Comissió de l’escola verda ha realitzat aquest vídeo fet amb les fotos dels alumnes i profes que han participat en la Marató Fotogràfica, i en el projecte Donem La Nota del Departament d’Educació per la sostenibilitat.

Esperem que us agradi i que no us oblideu de reciclar i reutilitzar aquest estiu.

COMIAT de 4t ESO i 2n BAT

Benvolguts alumnes i famílies,
Hem arribat al final de curs i per a vosaltres també al final d’una etapa en les vostres vides: la finalització dels estudis d’ESO o de BAT. Ho hem fet d’una manera no desitjada i… Llegeix més»

RECYCLING ROBOTS

L’alumnat de 1r d’ESO ha creat Robots amb material reciclat durant aquests període de confinament.
 El resultat ha estat molt interessant. Aquí teniu accés als diferents treballs realitzats:   Mostra de robots.
L’activitat froma part del programa ERASMUS + “EXEXENTE: Explore, experience, enhance… Llegeix més»

Tots els camins ens porten a Roma.

Els nostres alumnes de 4t, volen demostrar que poden arribar fins a Roma, i per això, s’han posat a caminar fins arribar als 10.000 pasos necessaris per assolir aquest repte del seu Erasmus.
Molt bé, nois i noies, com diuen els italians “piano, piano, si arriva… Llegeix més»

EUROPE DAY

Aprofitant que ja es pot fer exercici al carrer i per celebrar el dia d’Europa, el 9 de maig, us vam proposar com a activitat física d’aquella setmana caminar/córrer i enviar una imatge amb el nombre de passos/km que vau fer el 9 de maig. L’objectiu era aconseguir molts passos i sumar-los  als dels altres països europeus del projecte Erasmus+ Healthier minds, smarter minds. OBJECTIU ACONSEGUIT!!!

UN VIDEO QUE CURA

Dins de la matèria de Tecnologia, el nostre alumnat de 1r d’ESO ha volgut participar en la proposta Cartes amb Cor feta pel Departament d’Educació junt amb el Departament de Salut. Amb aquest video La Comunitat Educativa de l’Institut Marta Mata  vol fer arribar una abraçada intensa i un aplaudiment virtual a pacients i personal sanitari.

US DESITGEM UN BON SANT JORDI 2020!

Ja són molts els dies que portem confinats i la veritat, us trobem a faltar… Per això el professorat i el PAS de l’institut us fem arribar una felicitació de Sant Jordi molt especial que hem fet amb molta il·lusió: aquest video que desitgem us agradi.

ENTRENAMENT A CASA

En aquests dies de tancament és important no perdre la forma física. El profesor d’educació física de l’institut, l’Héctor Casal, ens mostra en aquest video alguns exercicis que podem fer des de casa.

Altres videos compartits pels nostres alumnes (cal entrar amb el mail de l’institutmartamata.cat): Llegeix més»

CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom i en la qual l’institut hi participa.
Consisteix a què les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels… Llegeix més»

ORGANITZACIÓ DE DEURES

Per organitzar el treball de l’alumnat i facilitar el seguiment de les famílies, cada àmbit de matèries tindrà adjudicat un dia de la setmana per a enviar les indicacions de feina al seu alumnat i recollir-ne els treballs. D’aquesta manera, el dia assignat, l’alumnat només… Llegeix més»

VISITA A LA POLICIA LOCAL DE SALOU

Aprenem sobre mediació amb la policia local de Salou.
Una vegada més podem gaudir de l’ensenyament sobre mediació que ens ofereixen els professionals;   a la mateixa Comissaria de Salou ens han mostrat les estratègies i millors recursos per fer una bona mediació i evitar problemes al… Llegeix més»

HOTEL PER A INSECTES

Al Marta Mata tenim de tot, fins i tot un hotel d’insectes!!
Amb els alumnes de 1r estem creant un Hotel d’Insectes per donar un espai a aquells insectes bons que facilitaran el bon funcionament dels cultius i evitaran les plagues d’altres de nocius. Els alumnes… Llegeix més»

CUINERS A LA UEC

Avui, la nostra cap d’estudis ha fet una visita als alumnes que cursen estudis a la UEC i que estan fent pràctiques de cuina al restaurant La Goleta de Salou. Molta sort nois, sembleu uns professionals de debò!!

VISITA I TALLERS A CAIXA FÒRUM

Sortida per a tots els gustos!!  Els alumnes de tercer de ESO van anar divendres a Caixa Fòrum, per fer experiments químics i per visitar la magnífica exposició dels Faraons de l’antic Egipte.  Tant els científics com els humanistes van poder gaudir d’unes estones d’aprenentatge… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

L’Institut s’afegeix al Dia Internacional de la Dona, que se celebra el 8 de març, amb la lectura del manifest institucional i el treball a les tutories del passat dijous. El color del dia: el lila!

RUGBY AL MARTA MATA

Aquestes dos setmanes hem gaudit amb la visita d’experts del món del rugby provinents del Salou Academy Rugby Club, que han fet una intervenció al nostre centre per tal de promoure aquest esport dins la localitat de salou. Ens han ajudat a entendre i a… Llegeix més»