Healthier minds, smarter minds

Projecte Erasmus + d’intercanvi internacional finançat per la Unió Europea

Grècia (novembre 2018),  Portugal (febrer 2019), Lituània (maig 2019),

Itàlia (octubre 2019), Salou (març 2020), Suècia (maig 2020)

Accés al blog del projecte

LES CASTANYERES DEL MARTA MATA

Un any més, i per no perdre les tradicions del nostre Insti, les mares dels alumnes de quart d’ESO s’han posat a la feina i han esdevingut castanyeres per uns dies, a la porta del Mercat de Salou, mentrestant, els seus fills han fet fotografies,… Llegeix més»

INICIEM UN NOU PROJECTE ERASMUS +

The project entitled Live Life Then Give Life: stuck between organ donation and stem cells involves the participation of four partners: Spain, Italy, Poland and Turkey. The topic is developed by a scientific, bioethics, philosophical and religious point of view.
The objectives of the project… Llegeix més»

BROSSA POLIÈDRIC A LA BIBLIOTECA DE SALOU

L’alumnat de 4t de la ESO va assistir dijous 24 i divendres 25 d’octubre a l’exposició “Brossa polièdric” que arriba a la Biblioteca Pública de Salou en el marc de la celebració del centenari del naixement del poeta, dramaturg i artista escènic, Joan Brossa. L’exposició vol… Llegeix més»

PREMIS 30 D’OCTUBRE

Volem felicitar molt sincerament a tots els premiats del nostre centre, fotògrafa: Paula Vicente, i escriptores: Nekane Fuentes, Ana Ghita i Núria Capatina , que han sigut tan bones que han pogut guanyar els premis 30 d’octubre a la creativitat infantil i juvenil.  Moltes felicitats,… Llegeix més»

DIARI DELS ERASMUS

Els molt afortunats alumnes i professors del Marta Mata, que estan aprenent i gaudint molt del seu viatge Erasmus + a Itàlia, i compartint les grans idees de vida saludable que han anat desenvolupant durant la preparació del seu viatge, es comuniquen amb nosaltres per… Llegeix més»

ERASMUS+ A ITÀLIA

El nostre  Erasmus team ja és a Itàlia per a dur a terme la quarta mobilitat del programa Healthier mind, smarter mind que coordina el nostre centre. Durant una setmana la Marina Fernández, l’Ivan Gutierrez, el Pablo Huber i la Mar González amb el suport… Llegeix més»

ESCOLA AMBAIXADORA DEL PARLAMENT EUROPEU

Jornada de formació “Escuelas embajadoras del Parlamento Europeo” a Madrid. Un any més seguirem sent escola ambaixadora, un curs més treballem per millorar.
El tret de sortida de l’inici del programa ha estat una formació per a tots els centres participants en el programa en la… Llegeix més»

NOU MATERIAL DE ROBÒTICA

Seguim impulsant el projecte de robótica al centre. Aquesta setmana hem estrenat uns kits d’arduino que l’Institut ha adquirit amb el suport econòmic de l’Ajuntament de Salou. Aquest material permetrà a l’alumnat posar en pràctica els seus coneixements de programació i és que cal aprendre… Llegeix més»

QUÈ ÉS EL METEOCAT ?

El meteoròleg Jordi Toda ha visitat el nostre centre per explicar a l’alumnat de 1r d’ESO què és la meteorologia, com funciona el meteocat i els efectes del canvi climàtic. Ha estat una xerrada molt interessant que s’emmarca dins del treball per projectes que duu… Llegeix més»

SOS: CANVI CLIMÀTIC

Aquest matí l’institut s’ha afegit a les concentracions amb motiu del dia mundial del clima. Han estat cinc minuts en els quals una alumna de segon d’ESO ha llegit el manifest i que ens han de servir de reflexió sobre la importància de tenir cura… Llegeix més»

BICICLETADA!!!

Un any més, els alumnes de segon han marxat de bicicletada pel poble de Salou; aquesta activitat que sempre gaudeix d’un gran èxit de participació (en lloc de classes tancades, passejada per la vora del mar, sent els amos del carrer acompanyats per la policia… Llegeix més»

Exposició dedicada a Pompeu Fabra

Durant aquests dies i fins al 3 d’octubre, a la Biblioteca del centre podem gaudir d’una exposició sobre la figura de l’important filòleg il·lustrat Pompeu Fabra,  conegut com el «seny ordenador de la llengua catalana» per la seva tasca de capdavanter establidor de la normativa… Llegeix més»

BONA DIADA A TOTHOM!

Aquest matí l’institut I l’AMPA han participat a la tradicional ofrena de l’11 de Setembre junt amb la resta de centres educatius i entitats de la nostra localitat. Us desitgem a tots i totes una bona diada.

ESTRENEM ESTACIÓ METEOROLÒGICA

Estrenem estació metereològica!
Podrem estudiar des del centre les característiques del clima i contrastar amb dades l’efecte del canvi climàtic. La nostra estació mesurarà tamperatura, vent, pressió, radiació solar, pluja… i transmetrà tota aquesta informació a un ordinador per tal que les puguem estudiar i també… Llegeix més»

PREMI PER ALS BONS ALUMNES!!

Avui, dia 21 de juny, mentre alguns patim amb els examens de recuperació, aquí, tancats entre les parets grogues de l’institut, hi ha un bon grapat d’alumnes que gaudeixen del premi d’haver treballat fort durant tot el curs, no han d’examinar-se, ja ho tenen tot… Llegeix més»