TAULELL D’AVISOS

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Llista de sol·licituds ESO amb barem definitiu: Aquí

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT (només per alumnat nou al centre):  De l’11 al 17 de maig.

PREINSCRIPCIÓ PFI: Del 10 al 20 de maig.

Cliqueu aquí per accedir a tots els tràmits i informació

ENS VOLS CONÈIXER? Accés a la visita virtual

ELS NOSTRES PROJECTES EUROPEUS (cliqueu els enllaços per saber-ne més)

Projecte Erasmus + Healthier minds, smarter minds.  (2018-2021)
Projecte Erasmus  + Live life, give life (2019-2021)
Projecte Erasmus + Explore, experience, enhance the technologies (2019-2021)

PICALLETRES

Avui, les nostres  intel·ligentíssimes alumnes de tercer d’ESO, han participat al Concurs Pica lletres de Tarragona.  Tant l’equip A, compost per les magnífiques alumnes Ksenia Saprounova, Nicole Verhaeren i Ariadne Dylong; com l’equip B, amb les incomparables Ana Maria Mihae Ghita, Zlata Meleshko i Ruth… Llegeix més»

Una rosa per Sant Jordi

Els alumnes de 1erD surten de la zona de confort per entrar a escena i dissenyar una ROSA de gran format per a la diada de Sant Jordi.
Després de treballar a classe els polígons regulars inscrits en una circumferència en l’assignatura d’ Ed. Visual i Arts… Llegeix més»

Sant Jordi a l’aula d’acollida

Tota una declaració d’intencions, així  han volgut il·lustrar els alumnes de l’aula d’acollida la celebració d’un dia tan especial i important per a tots nosaltres.  Moltes gràcies, ens ha agradat molt el vostre cartell amb tots els bons desitjos que ens heu dedicat.

VISCA SANT JORDI!!

Avui, un dia especial per a tothom.  Hem recuperat les nostres tradicions i hem celebrat tots plegats, dins dels nostres grups bombolla, és clar, la festivitat del llibre i la rosa.  Aquí us presentem els guanyadors dels certàmens literaris del nostre Institut, enhorabona a tots… Llegeix més»

CODE URV a 1r ESO

Avui dia 23 de març els alumnes de 1r d’ESO han tornat a participar en els tallers de la Setmana extensa del Codi de la URV. En aquesta ocasió ha participat el grup de 1r d’ESO D.

En el taller d’avui els alumnes han programat les plaques Arduino amb el… Llegeix més»

Lliurament de beques universitàries

Volem felicitar el Jorge Calzas, la Keren Galvez i la Nansi Rani, antics alumnes del centre que aquest matí han rebut una de les beques universitàries que atorga l’Ajuntament de Salou amb la col·laboració de la fundació Repsol.
Enhorabona i molta sort!!!

CANGUR 2021

Avui ha estat el dia de les mates al centre. Hem participat a les proves Cangur, un concurs de problemes matemàtics que es fa simultàniament a tota Catalunya.
Alumnes de tots els cursos i profes hem compartit plegats una bona estona d’enginy matemàtic!

EL REPTE ISOMÈTRIC

Els alumnes de 2n de ESO E ens han sorprès amb el increïble mural que han penjat a les finestres del hall de l’Institut, es tracta del repte isomètric, un treball cooperatiu desenvolupat per tota la classe durant aquest trimestre.  Veient els resultats, esperem que… Llegeix més»

Celebrem el dia de la dona, 8 de març

Els passadissos del nostre Institut s’han omplert de mans penjades a les parets.

” Què volen dir aquestes mans penjades al passadís de l’insti en forma de triangle?”

Doncs breument t’ho explicaré:
El procés creatiu de la decoració del 8 de març ( dia de la dona treballadora),… Llegeix més»

PROBLEMES A L’ESPRINT

Us presentem  l’equip de matemàtics de 1r i 2n d’ESO que han participat al concurs de matemàtiques en línia Problemes a l’esprint, Una manera lúdica i cooperativa d’estimular el raonament i el gust per les mates.

Els vigilants dels residus de la platja

Alumnes de 3r ESO C de l’@Ins_martamata continuen col·laborant amb el  projecte #MicroplasticWatchers d’@obsdelmar i fan el segon mostreig de sorra a la Platja de Ponent de #Salou per estudiar la presència de micro i mesoplàstics. En la recollida, els alumnes han trobat boletes… Llegeix més»

I després del BAT, què?

Al febrer comencem les sessions d’orientació destinades a l’alumnat de segon de batxillerat.

Avui la URV ha presentat els seus graus mitjançant una videoconferència en la qual l’ alumnat ha pogut interactuar fent les seves consultes.

El Nadal ja és aquí…

Així ho sentim quan passegem pels passadissos de l’Institut i entrem a les aules de primer d’ESO, els nostres alumnes les han omplertes de Nadal!  Us agraïm molt el vostre esforç i admirem la vostra creativitat, haveu fet unes decoracions tan boniques!! i tot amb… Llegeix més»