PORTES OBERTES 2021 EN FORMAT TELEMÀTIC

El període de preinscripció de l’ESO per al curs 2021-2022 s’inicia el 17 de març i ha arribat el moment de triar el centre on el vostre fill/a seguirà els seus estudis secundaris.

Ens hauria agradat molt conèixer-vos, presentar-vos el nostre projecte educatiu i ensenyar-vos l’institut en persona però la situació de la COVID-19 aconsella que les portes obertes enguany siguin en format telemàtic.

Per aquest motiu us convidem a una reunió informativa virtual:

Dilluns 8 de març a les 17 h

Per tal de poder rebre l’enllaç a la reunió és necessari fer inscripció en aquest formulari.

Us hi esperem!

TAULELL D’AVISOS

PROVES GESO 2021:  calendari i informació.

ELS NOSTRES PROJECTES EUROPEUS (cliqueu els enllaços per saber-ne més)

Projecte Erasmus + Healthier minds, smarter minds.  (2018-2021)
Projecte Erasmus  + Live life, give life (2019-2021)
Projecte Erasmus + Explore, experience, enhance the technologies (2019-2021)

Actualització del Pla d’obertura

PROBLEMES A L’ESPRINT

Us presentem  l’equip de matemàtics de 1r i 2n d’ESO que han participat al concurs de matemàtiques en línia Problemes a l’esprint, Una manera lúdica i cooperativa d’estimular el raonament i el gust per les mates.

Els vigilants dels residus de la platja

Alumnes de 3r ESO C de l’@Ins_martamata continuen col·laborant amb el  projecte #MicroplasticWatchers d’@obsdelmar i fan el segon mostreig de sorra a la Platja de Ponent de #Salou per estudiar la presència de micro i mesoplàstics. En la recollida, els alumnes han trobat boletes… Llegeix més»

I després del BAT, què?

Al febrer comencem les sessions d’orientació destinades a l’alumnat de segon de batxillerat.

Avui la URV ha presentat els seus graus mitjançant una videoconferència en la qual l’ alumnat ha pogut interactuar fent les seves consultes.

El Nadal ja és aquí…

Així ho sentim quan passegem pels passadissos de l’Institut i entrem a les aules de primer d’ESO, els nostres alumnes les han omplertes de Nadal!  Us agraïm molt el vostre esforç i admirem la vostra creativitat, haveu fet unes decoracions tan boniques!! i tot amb… Llegeix més»

LUCES DE BOHEMIA

A pesar de la pandemia, y con todas las medidas de seguridad pertinentes, los alumnos de 2º de Bachillerato y las profesoras de lengua castellana, hemos podido disfrutar de una sesión teatral en el Teatro Tarragona de la ciudad.  Todos hemos pasado un buen rato… Llegeix més»

Ens agrada el Nadal

Estem molt contents amb la magnífica decoració nadalenca, dirigida per la professora Anna Grau, que vol donar al nostre Institut el toc d’alegria que ens porta el Nadal.  Tot amb elements reciclats, perquè som escola verda, i perquè quan hi ha tanta creativitat al nostre… Llegeix més»

NO+ VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Avui es el dia en que volem obrir els ulls de tothom per reaccionar contra la violència de gènere. No es pot consentir a una societat com la nostra, que aquest sigui un dels problemes més freqüents que es viuen al món.
Desitgem que es pugui… Llegeix més»

RECOLLIDA DE JOGUINES (CREU ROJA SALOU)

Us adjuntem la carta que Creu Roja Salou adreça a les famílies amb motiu de la seva campanya de recollida de joguines:
Benvolgudes, benvolguts.
Des de Creu Roja Joventut portem 28 anys realitzant la campanya de recollida de Joguines “Els seus drets en Joc”. I aquest any,… Llegeix més»

TRIA BÉ!!!!

Els alumnes de 1er ESO en la matèria de projectes han dissenyat el nom, el logo i l’eslògan de la campanya que hem engegat aquest curs amb l’objectiu de reduir el consum de paper d’alumini degut al seu impacte ambiental. D’entre totes les propostes la… Llegeix més»

RECONEIXEMENT COM A ESCOLA VERDA

Avui hem rebut la renovació del reconeixement de la Generalitat de Catalunya com a Escola Verda.
És la certificació de la bona feina que es duu a l’Institut en educació ambiental.
Volem donar l’enhorabona als membres de la comissió d’escola verda pel seu lideratge, als delegats medioambientals… Llegeix més»

MICROPLASTICS WATCHERS

El passat 20 d’octubre els alumnes de l’Optativa de Mediambient de 3r ESO van començar el primer període de mostreig de sorra a la platja de Ponent de Salou. Amb aquesta acció els alumnes col·laboren amb la plataforma ciutadana Observadors del Mar i el projecte… Llegeix més»

PREAVALUACIÓ A l’ESO

Ja podeu accedir a l’informe de preavaluació del vostre fill/a dins la plataforma ieduca. L’informe de preavaluació és un informe orientatiu sobre com ha iniciat el vostre fill/a aquest curs a fi i efecte de mantenir-vos informats dels seus progressos. Per emetre l’informe, cal que… Llegeix més»

ERASMUS DAYS EXHIBITION

Aquests dies estem celebrant els Erasmus days a l’institut i ho fem practicant esport (amb les mesures de seguretat i protecció que recomana salut) i preparant una exposició sobre nutrició.
Els nostres alumnes, dins del projecte Erasmus “Healthier minds, smarter minds”, han estudiat els diferents nivell… Llegeix més»

TREBALL PER PROJECTES A 1r d’ESO

L’alumnat de 1r ESO té un encàrrec aquest trimestre: col.laborar amb la campanya de l’escola verda per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables i reduir el paper d’alumini dels entrepans. Haurà de dissenyar activitats, logos i eslògans. Es tracta d’un treball per  projectes en el qual l’alumnat… Llegeix més»

INFORMACIÓ DE LES REUNIONS DE FAMÍLIES

Si no heu pogut assistir a la reunió us adjuntem la presentació marc on trobareu tota la informació donada i diferents enllaços (en color vermell) que us portaran a pàgines que complementen l’explicat. També podeu accedir a preguntes que ens han fet les famílies amb… Llegeix més»

INICI DE CURS: DILLUNS 14 DE SETEMBRE

Aquest primer dia de classe seguirem un horari especial per donar la benvinguda a tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Presentarem el curs i explicarem els protocols de seguretat que haurem de seguir per fer del centre un entorn segur.
HORARI DE PRESENTACIÓ
L’entrada serà esglaonada per grups… Llegeix més»