ERASMUS DAYS EXHIBITION

Aquests dies estem celebrant els Erasmus days a l’institut i ho fem practicant esport (amb les mesures de seguretat i protecció que recomana salut) i preparant una exposició sobre nutrició.
Els nostres alumnes, dins del projecte Erasmus “Healthier minds, smarter minds”, han estudiat els diferents nivell… Llegeix més»

TREBALL PER PROJECTES A 1r d’ESO

L’alumnat de 1r ESO té un encàrrec aquest trimestre: col.laborar amb la campanya de l’escola verda per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables i reduir el paper d’alumini dels entrepans. Haurà de dissenyar activitats, logos i eslògans. Es tracta d’un treball per  projectes en el qual l’alumnat… Llegeix més»

INFORMACIÓ DE LES REUNIONS DE FAMÍLIES

Si no heu pogut assistir a la reunió us adjuntem la presentació marc on trobareu tota la informació donada i diferents enllaços (en color vermell) que us portaran a pàgines que complementen l’explicat. També podeu accedir a preguntes que ens han fet les famílies amb… Llegeix més»

INICI DE CURS: DILLUNS 14 DE SETEMBRE

Aquest primer dia de classe seguirem un horari especial per donar la benvinguda a tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat. Presentarem el curs i explicarem els protocols de seguretat que haurem de seguir per fer del centre un entorn segur.
HORARI DE PRESENTACIÓ
L’entrada serà esglaonada per grups… Llegeix més»

TABLETS CONTRA LA BRETXA DIGITAL

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Salou per la seva col.laboració en l’adquisició de dispositius per tal de minimitzar la bretxa digital i donar la possibilitat a l’alumnat de l’Institut de poder fer el treball d’estiu amb garanties. Gràcies per l’esforç i el suport!!

L’ESCOLA VERDA DONA LA NOTA

Com a cloenda del curs, la Comissió de l’escola verda ha realitzat aquest vídeo fet amb les fotos dels alumnes i profes que han participat en la Marató Fotogràfica, i en el projecte Donem La Nota del Departament d’Educació per la sostenibilitat.

Esperem que us agradi i que no us oblideu de reciclar i reutilitzar aquest estiu.

COMIAT de 4t ESO i 2n BAT

Benvolguts alumnes i famílies,
Hem arribat al final de curs i per a vosaltres també al final d’una etapa en les vostres vides: la finalització dels estudis d’ESO o de BAT. Ho hem fet d’una manera no desitjada i… Llegeix més»

RECYCLING ROBOTS

L’alumnat de 1r d’ESO ha creat Robots amb material reciclat durant aquests període de confinament.
 El resultat ha estat molt interessant. Aquí teniu accés als diferents treballs realitzats:   Mostra de robots.
L’activitat froma part del programa ERASMUS + “EXEXENTE: Explore, experience, enhance… Llegeix més»

Tots els camins ens porten a Roma.

Els nostres alumnes de 4t, volen demostrar que poden arribar fins a Roma, i per això, s’han posat a caminar fins arribar als 10.000 pasos necessaris per assolir aquest repte del seu Erasmus.
Molt bé, nois i noies, com diuen els italians “piano, piano, si arriva… Llegeix més»

EUROPE DAY

Aprofitant que ja es pot fer exercici al carrer i per celebrar el dia d’Europa, el 9 de maig, us vam proposar com a activitat física d’aquella setmana caminar/córrer i enviar una imatge amb el nombre de passos/km que vau fer el 9 de maig. L’objectiu era aconseguir molts passos i sumar-los  als dels altres països europeus del projecte Erasmus+ Healthier minds, smarter minds. OBJECTIU ACONSEGUIT!!!

UN VIDEO QUE CURA

Dins de la matèria de Tecnologia, el nostre alumnat de 1r d’ESO ha volgut participar en la proposta Cartes amb Cor feta pel Departament d’Educació junt amb el Departament de Salut. Amb aquest video La Comunitat Educativa de l’Institut Marta Mata  vol fer arribar una abraçada intensa i un aplaudiment virtual a pacients i personal sanitari.

US DESITGEM UN BON SANT JORDI 2020!

Ja són molts els dies que portem confinats i la veritat, us trobem a faltar… Per això el professorat i el PAS de l’institut us fem arribar una felicitació de Sant Jordi molt especial que hem fet amb molta il·lusió: aquest video que desitgem us agradi.