TAULELL D’AVISOS

Les organitzacions sindicals IAC, CGT, CO.BAS i COS, han comunicat una jornada de vaga adreçada a tot el personal de les administracions públiques per al dia 28 d’octubre de 2021, de 00.00 a 24.00 hores. La previsió de la incidència de la vaga al centre és d’un 10%, per la qual cosa és possible que alguna de les classes del vostre fill/a es vegi afectada. En aquest cas funcionaran els serveis mínims. Us recordem que l’alumnat no està convocat a la vaga.

ELS NOSTRES PROJECTES EUROPEUS (cliqueu els enllaços per saber-ne més)

Projecte Erasmus + Healthier minds, smarter minds.  (2018-2021)
Projecte Erasmus  + Live life, give life (2019-2021)
Projecte Erasmus + Explore, experience, enhance the technologies (2019-2021)

Salou amb bici!

Un any més, els alumnes de segon de ESO han pogut fer un recorregut amb bicicletes pels carrers del nostre poble.  Amb la col·laboració de la Policia Municipal de Salou i acompanyats pels profes ciclistes del centre, han gaudit d’un dia espectacular de tardor i… Llegeix més»

SOM AL MÒBILS.EDU

Avui l’institut ha participat en la taula rodona sobre l’avaluació i la consolidació del projecte d’innovació mòbils.edu. Ha estat dins una jornada de formació telemàtica en el qual diferents centres hem compartit la nostra experiència  amb altes centres de Catalunya que duen a terme aquest… Llegeix més»

CONGRÈS DE BALL DE BASTONS A SALOU

L’alumnat de 1r d’ESO participa avui, divendres 22 d’octubre, a les activitats plantejades des del Congrés Internacional de ball de bastons i 46e trobada Nacional de Ball de Bastons de Catalunya.

Aquestes activitats es realitzaran al TAS i seran diverses com el photocall, realitat virtual, teatre,… Llegeix més»

TORNEM A TENIR BIBLIOTECA!!

Aquest mes d’octubre hem reobert la biblioteca de l´institut tancada a causa del Coronavirus des del març del 2020.

La biblioteca restarà oberta, com és habitual, de dilluns a divendres a l´hora del pati, amb una afluència màxima de 20 alumnes.

Igual que abans hi ha servei de préstec de llibres… Llegeix més»

Pla de Lectura al Marta Mata

Ja fa dies que els alumnes de l’institut han començat el pla de lectura. Llegeixen els llibres triats per fomentar el gust per la lectura dues hores cada setmana, una hora en català i una altra en castellà.
Volem que els nostres alumnes esdevinguin bons lectors… Llegeix més»

TALLERS DE BALLS DE BASTONS

Amb motiu del proper Congrès del ball de bastons a Salou s’estan duent a terme uns interessants i engrescadors tallers de balls de bastons al nostre centre.  Ànim per a tots els participants, és una manera divertida de fer esport i moure tot el cos,… Llegeix més»

TAULES NOVES MULTIFUNCIÓ

Us presentem les aules que l’AMPA ha comprat per al pati i el jardí de l’hort tant per fer treball a l’aire lliure com per esbarjo. Agraïm a l’AMPA el seu suport.
Gràcies

ELS NOUS CIENTÍFICS

Ja hem pogut comprovar aquests darrers anys la importància que té la investigació científica a les nostres vides, és per això que els professors del Marta Mata volem despertar des del començament dels estudis de secundària la passió dels nostres alumnes per la ciència i… Llegeix més»

EXCURSIÓ GEOGRAFIA

Els alumnes de Geografia de 2n de Batxillerat han realitzat, un any més, la tradicional sortida per estudiar el paisatge mediterrani amb una passejada de Reus fins a l’ermita de Santa Anna a Castellvell. Una activitat que ha servit per conèixer els usos del sòl,… Llegeix més»

ERASMUS + MOTIVATION CALL

Aquests dies celebrem els Erasmus days amb una exposició al vestíbul dels diferents programes que l’institut està portant a terme.
T’agradaria participar en un programa Erasmus?  Si ets alumne/a de 3r, 4t o 1r de Bat i t’agrada compartir experiències amb altres comapnys europeus, envia’ns el… Llegeix més»

CONTORN, DINTORN I SILUETA

La lectura d’imatges pot ser objectiva i reconèixer els materials i tècniques emprades en ella o també podem fer-ne una lectura subjectiva i analitzar les sensacions que ens produeixen quan les apreciem, i per això hem de reconèixer formes, que no son més que els… Llegeix més»

Tallers per a la ciutat sostenible.

Ahir van venir dos monitors de l’Institut Català de l’Energia (ICAEN) a fer uns tallers relacionats amb el projecte que estem treballant a 2n ESO: la ciutat sostenible.
Aquests tallers s’emmarquen en una iniciativa que es diu Setmana Rehabilita, que té per objectiu fomentar la rehabilitació… Llegeix més»

OBRIM EL TALLER!

Obrim el taller de l’Institut!
Aquest curs el podem fer servir de nou, renovat i actualitzat.L’alu mnat de segon d’ESO ja està acabant el seu primer treball. Us deixem una mostra:

M&M SALOU REPORT

El nou equip de M&M Salou report 2021-2022 ja ha començat a treballar.
Iniciem un quadrimestre ple d’il.lusions i amb moltes ganes de convertir-nos en periodistes reals.
Som alumnes de 3r d’ESO de l’optativa La Revista.

ACOSTA’T AL MAR

Aquest dimecres, els alumnes de 1r d’Eso han gaudit d’un matí a la platja, han pogut aprofitar dels esports marítims gràcies a la iniciativa de l’Ajuntament de Salou, que cada any ens ofereix aquestes activitats  que fan que prenguem consciència de la sort que tenim… Llegeix més»

OFRENA FLORAL 11 DE SETEMBRE

Un any més l’institut i l’AMPA Marta Mata participen a l’ofrena floral que organitza l’Ajuntament de Salou amb motiu de la Diada . Quina alegria tornar a recuperar els actes tradicionals de la nostra ciutat!

Bona Diada a tothom!!

Inauguració del curs escolar a Salou

Inauguració oficial del curs escolar a Salou
Avui hem tornat als vells i enyorats costums i hem tornat a inaugurar el curs escolar de forma presencial, a un lloc preciós de Salou, envoltats pel mar i per llegendes antigues de pirates.
l’alcalde de Salou, Sr. Pere Granados,… Llegeix més»