Campanya de recollida de joguines per Nadal en col·laboració amb Caritas Salou

Una joguina, un somriure.
Col·labora !

A GRÈCIA AMB L’ERASMUS +

L’Hugo, l’Adrian, la Paula i la Judit junt amb les professores Dolors i Manoli ja són a Kranidy (Grècia) en la primera mobilitat del programa Erasmus +  Healthier minds, smarter minds.  Fins dissabte faran tota una sèrie d’activitats relacionades amb l’esport, l’alimentació i la… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem la setmana de la ciència amb una exposició de maquetes científiques fetes pels nostres alumnes: cèl.lules, cristalls, planetes, volcans…i una espectacular cadena de ADN. Impressionant!!!

BICICLETADA 2018

Avui, un any més, els alumnes de segon, acompanyats dels guàrdies municipals de Salou, han sortit amb les bicicletes per tot el poble. És una molt bona iniciativa, amb aquesta activitat s’aprèn molt sobre com hem de circular amb bicicleta per una ciutat, molt més… Llegeix més»

XERRADES SOBRE SEGURETAT VIAL

Avui ha tornat el Juanma per donar una de les seves interessantíssimes xerrades de Seguretat Vial, aquesta vegada destinada als alumnes de Segon de Batxillerat, per tal de que puguin aprendre millor el comportament i el que s’ha de fer per circular amb correcció, tant… Llegeix més»

ELS PREMIATS DEL 30 D’OCTUBRE

Ahir a la tarda, al TAS, l’Alcalde de Salou i la Regidora de Cultura i Festes, van lliurar els guardons a la  XVII edició dels premis 30 d’octubre, que l’Ajuntament de Salou concedeix a la creativitat artística, i en vam rebre una bona quantitat!!
Un premi… Llegeix més»

L’ALCALDE ENS VISITA

El passat dilluns vam rebre la visita de l’alcalde i la regidora d’ensenyament de Salou.Es van interessar pels nostres projectes alguns dels quals están subvencionats per l’Ajuntament  (vegeu https://www.salou.cat/ca/la-nostra-ciutat/educacio/noticies/l2019alcalde-de-salou-visita-l2019institut-marta-mata) i van visitar diverses aules per desitjar-nos un bon curs i respondre a les preguntes i suggeriments… Llegeix més»

NOTÍCIES DE L’ESCOLA VERDA

A principis d’octubre, a l’optativa d’Hort, vam iniciar la plantació de diferents verdures i hortalisses. Aquest curs hem plantat cebes, tres tipus d’enciams, coliflor, api i bledes. El projecte Hort està subvencionat per l’Ajuntament de Salou.
Esperem que l’huracà Lesli, al seu pas per Salou, respecti… Llegeix més»

EU CODEWEEK 2018

L’institut torna a participar a la codeweek 2018 amb activitats relacionades amb la robótica i la programació.
La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents… Llegeix més»

130 kg de GARROFES !!!

El nostre dia a dia a l’Insti ja ha començat a rodar amb força, el divendres vam tenir una jornada molt pagesa, els alumnes de primer de ESO, amb una demostració de productivitat i esforç, van recollir 130 kgrs de garrofes!!!, amb les quals van… Llegeix més»

BONA DIADA!

Un any més l’Institut i l’AMPA hem participat a la tradicional ofrena de l’11 de setembre que organitza l’Ajuntament de Salou. Des d’aquesta página us desitgem una bona Diada i us esperem demà a la presentación del nou curs.

COMENCEM EL NOU CURS !

Tornem a començar al Marta Mata, i no hi ha millor manera de celebrar l’inici de curs que amb la companyia de tots els professors dels centres educatius de Salou i a la festa d’inauguració del curs escolar que cada any organitza l’Alcalde de Salou,… Llegeix més»

DEURES D’ESTIU I PROVES DE SETEMBRE 2018

deures d'estiu

Treball d’estiu de 1r ESO
Treball d’estiu de 2n ESO
Treball d’estiu de 3r ESO
Treball d’estiu de 4t ESO

Per accedir-hi, cal que us identifiqueu amb el vostre usuari i contrasenya de Gmail de l’institut. En cas que no pogueu imprimir els dossiers recordeu que fins el 20 de juliol podeu obtenir a consergeria còpies a preu d’institut dels materials que demaneu.

Els treballs de recuperació són obligatoris per aquells alumnes d’ESO que han suspès una materia i s’han d’entregar el dia de les proves extraordinàries: 3 i 4 de setembre: Calendari proves setembre 18