TAULELL D’AVISOS

Obrim el centre!

Consulta el pla d’obertura de l’institut aquí

Preinscripció 2020

ESO: llistat de sol·licituds amb puntuació provisional.

Presentació de reclamacions del 2 al 5 de juny. Per via mail a l’adreça e3010347@xtec.cat o amb cita prèvia trucant al 977353242 (només casos excepcionals).

Batxillerat: més informació…

PFI: presentació de sol·licituds del 25/05 al 5/06

Per a  més informació i consultes podeu escriure un mail a e3010347@xtec.cat o trucar al 977353242 de 9 a 13 h.

RECYCLING ROBOTS

L’alumnat de 1r d’ESO ha creat Robots amb material reciclat durant aquests període de confinament.
 El resultat ha estat molt interessant. Aquí teniu accés als diferents treballs realitzats:   Mostra de robots.
L’activitat froma part del programa ERASMUS + “EXEXENTE: Explore, experience, enhance… Llegeix més»

Tots els camins ens porten a Roma.

Els nostres alumnes de 4t, volen demostrar que poden arribar fins a Roma, i per això, s’han posat a caminar fins arribar als 10.000 pasos necessaris per assolir aquest repte del seu Erasmus.
Molt bé, nois i noies, com diuen els italians “piano, piano, si arriva… Llegeix més»

EUROPE DAY

Aprofitant que ja es pot fer exercici al carrer i per celebrar el dia d’Europa, el 9 de maig, us vam proposar com a activitat física d’aquella setmana caminar/córrer i enviar una imatge amb el nombre de passos/km que vau fer el 9 de maig. L’objectiu era aconseguir molts passos i sumar-los  als dels altres països europeus del projecte Erasmus+ Healthier minds, smarter minds. OBJECTIU ACONSEGUIT!!!

UN VIDEO QUE CURA

Dins de la matèria de Tecnologia, el nostre alumnat de 1r d’ESO ha volgut participar en la proposta Cartes amb Cor feta pel Departament d’Educació junt amb el Departament de Salut. Amb aquest video La Comunitat Educativa de l’Institut Marta Mata  vol fer arribar una abraçada intensa i un aplaudiment virtual a pacients i personal sanitari.

US DESITGEM UN BON SANT JORDI 2020!

Ja són molts els dies que portem confinats i la veritat, us trobem a faltar… Per això el professorat i el PAS de l’institut us fem arribar una felicitació de Sant Jordi molt especial que hem fet amb molta il·lusió: aquest video que desitgem us agradi.

ENTRENAMENT A CASA

En aquests dies de tancament és important no perdre la forma física. El profesor d’educació física de l’institut, l’Héctor Casal, ens mostra en aquest video alguns exercicis que podem fer des de casa.

Altres videos compartits pels nostres alumnes (cal entrar amb el mail de l’institutmartamata.cat): Llegeix més»

CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom i en la qual l’institut hi participa.
Consisteix a què les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels… Llegeix més»

ORGANITZACIÓ DE DEURES

Per organitzar el treball de l’alumnat i facilitar el seguiment de les famílies, cada àmbit de matèries tindrà adjudicat un dia de la setmana per a enviar les indicacions de feina al seu alumnat i recollir-ne els treballs. D’aquesta manera, el dia assignat, l’alumnat només… Llegeix més»

VISITA A LA POLICIA LOCAL DE SALOU

Aprenem sobre mediació amb la policia local de Salou.
Una vegada més podem gaudir de l’ensenyament sobre mediació que ens ofereixen els professionals;   a la mateixa Comissaria de Salou ens han mostrat les estratègies i millors recursos per fer una bona mediació i evitar problemes al… Llegeix més»

HOTEL PER A INSECTES

Al Marta Mata tenim de tot, fins i tot un hotel d’insectes!!
Amb els alumnes de 1r estem creant un Hotel d’Insectes per donar un espai a aquells insectes bons que facilitaran el bon funcionament dels cultius i evitaran les plagues d’altres de nocius. Els alumnes… Llegeix més»

CUINERS A LA UEC

Avui, la nostra cap d’estudis ha fet una visita als alumnes que cursen estudis a la UEC i que estan fent pràctiques de cuina al restaurant La Goleta de Salou. Molta sort nois, sembleu uns professionals de debò!!

VISITA I TALLERS A CAIXA FÒRUM

Sortida per a tots els gustos!!  Els alumnes de tercer de ESO van anar divendres a Caixa Fòrum, per fer experiments químics i per visitar la magnífica exposició dels Faraons de l’antic Egipte.  Tant els científics com els humanistes van poder gaudir d’unes estones d’aprenentatge… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

L’Institut s’afegeix al Dia Internacional de la Dona, que se celebra el 8 de març, amb la lectura del manifest institucional i el treball a les tutories del passat dijous. El color del dia: el lila!

RUGBY AL MARTA MATA

Aquestes dos setmanes hem gaudit amb la visita d’experts del món del rugby provinents del Salou Academy Rugby Club, que han fet una intervenció al nostre centre per tal de promoure aquest esport dins la localitat de salou. Ens han ajudat a entendre i a… Llegeix més»

COM PREVENIR EL COVID19?

El passat dimecres, la nostra agent de salut, acompanyada de dues estudiants del grau d’infermeria han ofert a l’alumnat de 3r d’ESO una xerrada sobre el covid19 i la millor manera de prevenir-lo. També han realitzat un taller pràctic sobre com s’ha de fer un… Llegeix més»

I DESPRÉS DEL BAT… QUÈ ?

Dimecres 4 de març a les 18’30h a la biblioteca del centre tindrà lloc la reunió de famílies d’alumnes de 2n de batxillerat amb el títol “Després del Bat, qué?
Es tractaran temes com les proves de selectivitat, l’accés a la universitat i cicles formatius, dates… Llegeix més»