Activitats extraescolars

ACTIVITATS ORGANITZADES PER L’AMPA

Oferta d’activitats del curs 2017-2018

AULA DE XINÈS

L’aula de xinès sorgeix del conveni entre l’Associació de Dones Xineses de Catalunya i el Departament d’Ensenyament. L’objectiu de l’aula és doble: d’una banda oferir clases de llengua xinesa com a activitat extraescolar a grups d’alumnes dels quals la llengua materna sigui el català/castellà, d’altra banda oferir clases d’escriptura i lectura xineses a alumnes dels quals la llengua materna és el xinès.

Horari i durada: d’octubre de 2016 a juny de 2017 (90 hores), dilluns i dimecres de 17:30 a 19 h.

ESTUDI ASSISTIT

Classes gratuïtes de reforç de matemàtiques i català reforç de matemàtiques i català  organitzades dins del Pla educatiu d’entorn. Les classes es duen a terme d’octubre a juny en horari de tarda.

SORTIDES PEDAGÒGIQUES

Durant el curs escolar els diferents nivells educatius i departamenmts didàctics programen un seguit de sortides, dins i fora de la localitat, que complementen l’activitat educativa. Aquestes sortides tenen un carácter pedagògic i d’ampliació i/o aplicació dels continguts que es treballen a l’aula: visita a museus, anada al teatre, activitats de natura…

Programa de sortides curs 2017-2018

cosmocaixa