Sortida de final de curs de 1r d’ESO al SaltaPark
Una activitat per reconèixer la bona conducta i el treball realitzat durant tot l’any. Una jornada diferent per compartir i gaudir plegats abans d’acabar el curs. Enhorabona a tots i totes per la vostra actitud i dedicació. Ara toca gaudir d’aquest merescut premi i encarar les vacances amb un gran somriure! #1rESO #FiDeCurs #SaltaPark #SortidaEscolar
Sortida de final de curs de 1r d’ESO al SaltaPark Llegeix més »













