Transport escolar

Aquest servei és gestionat i contractat per l’Ajuntament de Salou  per tal de facilitar l’assistència a classe de tot l’alumnat que viu allunyat de l’institut.

Podeu trobar informació sobre preus, recorreguts, horaris i bonificacions al següent enllaç salou.cat.

INFORMACIÓ DE L’AJUNTAMENT CURS 2022-2023:

D’acord amb el que disposa Ordre EDU/119/2021, de 28 de maig, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2022-2023 per als centres educatius no universitaris de Catalunya, l’inici de les classes del proper curs serà el dia 7 de setembre de 2022.

Com cada curs, l’Ajuntament oferirà el servei públic de transport escolar per als centres educatius públics del municipi, per la present, us comuniquem que a partir del dia 1 d’agost de 2022poden sol·licitar plaça de transport escolar dels vostres fills/filles:

– Telemàticament: enllaç  (adjuntar sol.licitud emplenada al tràmit)

– Presencial amb cita prèvia a les oficines de l’OAC: enllaç

NOVETAT IMPORTANT: Emplenar una sol.licitud per família. Podeu descarregar la sol·licitud aquí.