Matrícula Batxillerat

Calendari de matrícula

Alumnes preinscrits amb plaça assignada, alumnat de 4t d’ESO i 1r de BAT de l’institut: del 12 al 16 de juliol de 2021, ambdós inclosos.

Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2021, ambdós inclosos.

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Procediment presencial: Què he de fer?

• Sol·licita cita prèvia amb l’eina de cita prèvia o trucant al 977 35 32 42 en horari de 9 a 13h.
  • Vine al centre el dia acordat a l’hora donada per fer la matrícula. Ha d’acudir una sola persona, que no sigui d’un  grup d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presenti símptomes; en aquest cas, es pot autoritzar per escrit a una altra persona.
  • Porta mascareta.
  • Porta la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, els documents, si pot ser,  emplenats des de casa. Si preveus que has d’escriure cal portar  bolígraf propi.

Documentació

1r  BAT:

2n BAT:

Llistat de llibres i materials: aquí.

Consultes per mail a gestiosecretaria@institutmartamata.cat o trucant al 977 35 32 42 en horari de 9 a 13 h.