Matrícula ESO (alumnes del centre)

Calendari de matrícula

El període de confirmació de matrícula de l’alumnat que ja està cursant ESO a l’institut és del 21 al 28 de juny.

Procediment telemàtic: Què he de fer?

Seguir les instruccions que trobareu en aquesta pàgina (recomanat). També us podeu descarregar les instruccions per escrit en aquests enllaços:

Instruccions confirmació de matrícula alumnes que cursaran 2n ESO

Instruccions confirmació de matrícula alumnes que cursaran 3r ESO

Instruccions confirmació de matrícula alumnes que cursaran 4t ESO

ALUMNES QUE CURSARAN 2n D’ESO

• Feu el pagament de 33€ en concepte de material escolar per al curs 2021-2022 a través d’una de les dues opcions:
  • Finalment, accediu a aquest FORMULARI fent ús del mail @institutmartamata.cat del vostre fill/a per adjuntar els diferents documents .pdf i les fotografies o documents escanejats.

En aquests enllaços podeu accedir al Llistat de llibres  i a la Informació de l’AMPA

ALUMNES QUE CURSARAN 3r D’ESO

• Feu fotografia o escanegeu totes les cares del DNI de l’alumne/a, si en té, o del NIE. Es recorda l’obligació de tenir DNI als 14 anys. Comproveu que les imatges es visualitzen correctament i guardeu-les al vostre ordinador.
  • Feu una fotografia o escanegeu una fotografia recent de l’alumne (tamany carnet) i guardeu-la al vostre ordinador.

En aquests enllaços podeu accedir al Llistat de llibres i a la Informació de l’AMPA

ALUMNES QUE CURSARAN 4t D’ESO

• Feu el pagament de 33 € en concepte de material escolar per al curs 2021-2022 a través d’una de les dues opcions:

En aquest enllaç podeu accedir al Llistat de llibres  i a la Informació de l’AMPA

Excepcionalment: procediment presencial

Per aquelles persones que tinguin dificultats per fer el tràmit telemàtic amb els seus propis mitjans, el procediment serà el següent:

• Sol·licitar cita prèvia al telèfon 977353242, de 10 a 13:00 h de dilluns a divendres.
  • Heu de venir al centre el dia i l’hora concertada,portant mascareta i bolígraf propi. Podeu venir acompanyats per l’alumne que s’ha de matricular.
  • Cal portar tota la documentació necessària per poderla escanejar o fotocopiar. També el resguard del banc del pagament dels 33 € en concepte de material escolar (excepcionalment es podrà pagar en efectiu sempre que es porti l’import exacte).