Matrícula ESO (alumnes del centre)

Calendari de matrícula

El període de matrícula de l’alumnat que ja està cursant ESO a l’institut és del 20 al 28 de juny de 2023.

Procediment telemàtic: Què he de fer?

Seguir les instruccions que trobareu en aquesta pàgina tenint en compte el curs que el vostre fill/a farà  el 23-24.

ALUMNES QUE CURSARAN 2n D’ESO

• Finalment, accediu a aquest FORMULARI fent ús del mail @institutmartamata.cat del vostre fill/a per adjuntar els diferents documents .pdf i les fotografies o documents escanejats.

En aquests enllaços podeu accedir al Llistat llibres curs 2023 2024 i la informació de l’AMPA sobre llibres

ALUMNES QUE CURSARAN 3r D’ESO

• Feu fotografia o escanegeu totes les cares del DNI de l’alumne/a, si en té, o del NIE. Es recorda l’obligació de tenir DNI als 14 anys. Comproveu que les imatges es visualitzen correctament i guardeu-les al vostre ordinador.
  • Realitzeu el pagament  de la quantitat de 40€ en concepte de material escolar, a través de la plataforma de pagament del centre (cliqueu la imatge de sota i aneu a Activitats/Matrícules/ Curs 23-24 Quota general):

ALUMNES QUE CURSARAN 4t D’ESO

Excepcionalment: procediment presencial

Per aquelles persones que tinguin dificultats per fer el tràmit telemàtic amb els seus propis mitjans, el procediment serà el següent:

• Sol·licitar cita prèvia al telèfon 977353242, de 10 a 13:00 h de dilluns a divendres.
  • Heu de venir al centre el dia i l’hora concertada. Podeu venir acompanyats per l’alumne que s’ha de matricular.
  • Cal portar tota la documentació necessària per poderla escanejar o fotocopiar.
  • Realitzar el pagament de 40€ en concepte de material escolar a través de la plataforma de pagament del centre (excepcionalment es podrà pagar en efectiu sempre que es porti l’import exacte). Per fer el pagament: cliqueu la imatge de sota i aneu a Activitats/Matrícules/ Curs 23-24 Quota general):