ESO

Esmorzars saludables

El dijous 13 d’octubre, l’alumnat de segon d’ESO ha participat en un picnic saludable.  Tots els alumnes, en diferents grups, han portat el seu esmorzar i ens ha sorprès molt com de bé s’ho han preparat: estovalles de roba, fruita trossejada i de quilòmetre 0, amanides variades, fruita seca, iogurts elaborats per ells mateixos, entrepans

Esmorzars saludables Llegeix més »

BICICLETADA!!

Com diu la famosa dita: “Cal tota la tribu per educar a un nen”, i avui, la Policia Local de Salou, una vegada més, ens ha preparat una jornada pràctica d’educació vial pels carrers de Salou.  Els alumnes de primer, encantats de fer la passejada en bicicleta per tot el poble, tan ben acompanyats i

BICICLETADA!! Llegeix més »

PROJECTES DE L’ESCOLA VERDA: Artesania amb fibres vegetals

Fibres vegetals a la platja de Llevant Aquest curs hem començat un nou projecte d’Escola Verda a 3r d’ESO sobre les fibres vegetals. En aquest projecte treballem diversos Objectius de Desenvolupament Sostenible, dins l’agenda 2030 fent arribar als nostres alumnes la importància que té treballar amb matèries primeres més sostenibles i de proximitat amb la

PROJECTES DE L’ESCOLA VERDA: Artesania amb fibres vegetals Llegeix més »

TORNEM A INVESTIGAR

Per començar el curs com cal, els alumnes de Biologia de 3r ESO, futurs científics i investigadors, han fet la pràctica d’Observació de cèl·lules en frotis bucal. La pràctica implica realitzar tot el procés, des de la presa de mostra de la boca a la preparació per poder-la veure al microscopi, i identificar les parts

TORNEM A INVESTIGAR Llegeix més »

EXCURSIÓ AL DELTA DE L’EBRE

Activitat subvencionada per l’Ajuntament de Salou. El tenim molt a prop i és una de les excursions més divertides i interessants de les que podem fer dins de la nostra zona.  Els alumnes de primer van passar un gran dia trepitjant el territori del Delta, perxant a lo riu i aprenent moltíssim sobre els ocells

EXCURSIÓ AL DELTA DE L’EBRE Llegeix més »

COSMOCAIXA BARCELONA

Els alumnes de tercer han pogut gaudir de la tradicional excursió que cada any la Virgínia organitza a Barcelona.  Van visitar i fer les activitats del Cosmocaixa, on van xalar, com cada any, amb la gimcana.  Quina alegria de que tot es vagi normalitzant i poder recuperar les nostres excursions preferides i les nostres activitats

COSMOCAIXA BARCELONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut