Primera jornada d’anellament científic

El passat dimarts 10 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’una fantàstica sessió d’anellament al camí de la Torre de Salou a càrrec del reconegut ornitòleg Sergi Sales de la Fundació Plegadis .

L’ornitòleg ens va explicar en què consisteix l’anellament, perquè serveix i moltes curiositats fascinats sobre els ocells. El alumnes van poder observar de ben a prop algunes espècies que es troben a Salou com el Mosquiter comú, la Mallerenga carbonera, el Tallarol de casquet o el Pardal comú. El moment més bonic va arribar quan alguns alumnes voluntaris van alliberar els ocells deixant-los volar lliurement. Ha sigut una experiència molt bonica i enriquidora, els futurs investigadors i ornitòlegs del Marta Mata van xalar amb aquesta classe pràctica en plena natura.  Volem més!