Esmorzars saludables

El dijous 13 d’octubre, l’alumnat de segon d’ESO ha participat en un picnic saludable.  Tots els alumnes, en diferents grups, han portat el seu esmorzar i ens ha sorprès molt com de bé s’ho han preparat: estovalles de roba, fruita trossejada i de quilòmetre 0, amanides variades, fruita seca, iogurts elaborats per ells mateixos, entrepans vegetals… Cal felicitar-los a tots per la seva participació i el millor equip de cada grup classe obtindrà u premi.

La Torre d’En Dolça de Vila-seca ens ha acollit durant el matí i, allí, els alumnes coincidint que també ha sigut una sortida de tutoria, juntament amb professorat d’Educació Física, han fet algunes activitats de cohesió de grups, com ara una cursa de relleus i una cursa de sacs.

Us deixem algunes imatges molt engrescadores.