TORNEM A INVESTIGAR

Per començar el curs com cal, els alumnes de Biologia de 3r ESO, futurs científics i investigadors, han fet la pràctica d’Observació de cèl·lules en frotis bucal.

La pràctica implica realitzar tot el procés, des de la presa de mostra de la boca a la preparació per poder-la veure al microscopi, i identificar les parts de la cèl·lula. Així, dins el laboratori els alumnes s’han transformat en sanitaris que prenien una mostra, i després en científics que l’analitzaven.

D’aquesta manera, mentre observen com són aquestes cèl·lules de la boca, les comparen amb altres tipus de cèl·lules, i identifiquen semblances i diferències, també es familiaritzen amb els processos de preparació de la mostra i el treball en el laboratori i amb el microscopi.

Esperem que hagin gaudit de la pràctica.