CONSULTA OBERTA

Benvolgudes famílies,

avui dilluns 20 de novembre iniciem de nou la Consulta Oberta amb l’infermera referent Judit Tort.

La CONSULTA OBERTA és una de les activitats del programa “SALUT I ESCOLA” del qual el nostre centre en forma part. Està dissenyat per apropar els professionals sanitaris als adolescents i facilitar la resolució dels dubtes sobre salut que aquests puguin tenir en un espai segur i individual.

Salut i escola. Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT)

Tot i ser un programa pensat per donar resposta als alumnes, aquells temes que impliquin un risc per la salut del menor es comentaran amb el centre i/o familiars per poder fer un bon abordatge comú.

Disposarem de la infermera referent cada 15 dies aquí al centre, en un espai reservat i discret durant l’estona del pati.