SORTIDA DE PROJECTE 2n ESO

Benvolgudes famílies.

En el marc del projecte “Residu Zero” que estem duent a terme l’alumnat de 2n d’ESO, hem programat una sortida curricular aquest divendres 19 de Novembre, per tal d’anar a visitar l’abocador controlat d’Orís i la planta de triatge de Vic.

ASPECTES ORGANITZATIUS.

Serà una sortida de matí i migdia i a la tarda es farà classe com cada divendres.

Marxarem a les 8:30 des del centre i tornarem al voltant de les 14:30 i ja es quedaran a l’institut escola per les classes de la tarda. Cal que portin esmorzar, dinar i beure. Com cada sortida, l’alumnat que es queda al menjador, cal que notifiqui si NO vol servei de pícnic.

Moltes gràcies.