OFERTA OPTATIVES

Benvolgudes famílies,

Us volem recordar l’aposta que fa el centre oferint l’aprenentatge del francès  com a segona llengua estrangera. L’objectiu que els alumnes la cursin com a optativa és que acabin a 4t d’ESO amb un nivell A1, coneixent i descobrint una cultura diferent a la nostra però molt propera. És per això que, veient el poc nombre d’alumnes que han manifestat voler fer francès, els hem ofert a tots  la possibilitat de poder canviar i cursar aquesta optativa encara que no l’haguessin fet el curs passat i encara que ja hagin començat una altra optativa. Volem que els alumnes que cursin l’optativa estiguin motivats per aprendre aquesta llengua i per això es realitzarà una estada a una població francesa que, evidentment, si el grup és més nombrós serà més factible poder-la organitzar.

Us demanem que ho parleu amb ells i dilluns, a tutoria, els alumnes que ho vulguin podran demanar el canvi a francès; dijous seguirem les optatives amb normalitat.

Gràcies!