SORTIDA A LA NEU

Benvolgudes famílies,

El divendres 3 de Febrer, l’alumnat de 1r d’ESO faran una sortida a la Molina, on realitzaran una excursió amb raquetes de neu i un taller de construcció d’Iglú.

Sortirem a les 8:00h del matí de l’institut escola, ens trobarem davant la plaça Roviretes. I tornarem allà les 17:00h al mateix lloc.

CAL PORTAR:

-Esmorzar, dinar i aigua per la ruta.

-Guants (de neu o impermeables).

-Gorro

-Calçat impermeable o que abrigui (no calen botes de neu) per exemple sabates de trekking.

-Roba d’abric (malles tèrmiques, samarreta tèrmica, pantalons poden ser de xandall o de neu, polar o dessuadora i anorac).

RECOMANABLE: Roba de recanvi per si es mullen, ulleres de sol, protector solar.

OPCIONAL: Trineu o plàstics per si tenim temps lliure jugar i baixar per la neu. (es poden organitzar per grupets per portar un trineu i deixar-se’l).

Atentament,

Equip docent de 1r d’ESO.