Sortida a Masella

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO,

el proper divendres dia 19 de Gener farem la sortida de l’esquiada a Masella.
Està previst sortir de Folgueroles a les 6:30 perquè hem d’arribar-hi a les 8:00.
Un cop allà, es repartiran els forfets i llogarem el material pertinent: el preu del lloguer ja entra dins el preu de la sortida, no s’ha de pagar cap import extra. Si algun/a alumne/a porta el material propi, se li descomptarà la part proporcional del lloguer corresponent a final de curs.

Per fer les classes s’organitzaran per nivells, amb uns 10 alumnes per monitor/a. Si no han anat mai a esquiar no passa res, el nivell més bàsic és per aprendre’n. Tenen 5h de classe amb una parada per dinar entremig.
Tornarem cap a les 5:30 a Folgueroles, en tot cas informarem a la delegada un quart d’hora abans d’arribar per acotar l’hora.

MATERIAL:
– Botes, esquís, pals i casc. Per llogar o portar de casa (ho demanarem als alumnes per fer el llistat del lloguer que, repetim, ja entra dins el preu de la sortida).
– Esmorzar, dinar i aigua.
– Guants, ulleres de sol o ulleres per esquiar, roba adequada (anorac,… impermeable).
– No mòbil.
– Ganes de passar-ho bé i aprendre.

Si teniu algun dubte us podeu posar en contacte amb els/les tutors/es individuals.