Període de recuperacions i entrevistes amb les famílies de 1r d’ESO

Benvolgudes famílies,

De dijous, 17 de juny, a dimarts, 22 de juny, hi ha el període de recuperacions extraordinàries a l’ESO. Per a aquest motiu, els alumnes amb alguna matèria no assolida en l’avaluació final seran informats de les tasques a realitzar durant aquests dies i la data d’entrega d’aquestes per tal de recuperar-les per part del professor/a de la matèria a recuperar.

Tal com ja se us va informar fa un parell de setmanes, durant el matí del dimarts, 29 de juny, es duran a terme les entrevistes de final de curs de P3 a 1r d’ESO de manera presencial. Pel que fa a 1r d’ESO, les famílies rebreu un doodle de cada tutor individual per a què pugueu escollir l’hora que millor us convingui durant aquell matí per realitzar l’entrevista. En aquesta entrevista, es farà el tancament de curs i se us entregarà el butlletí de notes amb els resultats de l’avaluació final. Per a qualsevol dubte o comentari, podeu posar-vos en contacte amb el tutor individual del vostre fill/a.

Ben cordialment,

Equip docent de secundària