Observació astronòmica 1r ESO

Benvolgudes famílies,

A 1r d’ESO estem duent a terme un projecte sobre l’univers, és per aquest motiu que el proper divendres dia 11 de novembre a les 9 del vespre, us convidem a una jornada nocturna d’astronomia.

És una activitat complementària del projecte per poder vivenciar els aprenentatges que anem fent i que compartim amb l’alumnat de 4t de primària que també treballen el mateix però des d’una altra perspectiva.

Hem contactat amb l’Agrupació Astronòmica d’Osona i vindran diferents experts amb els seus telescopis i ens ajudaran a observar i a descobrir el cel de nit.

Comptem que la jornada aproximadament durarà un parell d’hores.

Ens trobem tots a les 21:00 hores al pàrquing de la Damunt.

Recomanem que porteu entrepans o menjar, per tal de sopar tots junts mentre anem fent l’activitat.

Ens agradaria molt que tothom pogués assistir. L’alumnat hauria de venir acompanyat com a mínim d’una persona adulta.

Creiem que serà una jornada molt profitosa i divertida!!! Us animem a tots a participar-hi i venir!

Atentament,

Equip docent de secundària.