FORMACIÓ 1r d’ESO

Aquest mes de novembre l’alumnat de 1r d’ESO ha estat realitzant una formació de lectura del vers i dicció de la Fundació Jacint Verdaguer. L’objectiu era donar-los eines per aprendre tècniques de dicció i lectura del vers per finalment enregistrar una peça sonora d’una obra de Verdaguer.

Aquest enregistrament quedarà penjat (previ consentiment dels tutors legals dels alumnes) a la plataforma d’audiollibres LibriVox i a la web de la Fundació Jacint Verdaguer.

Amb aquesta col·laboració, a part de vivenciar aprenentatges de l’àmbit lingüístic, ens ha permès seguir treballant el vincle amb el patrimoni cultural del nostre poble.

Quan tinguem el resultat final, el farem públic perquè tothom ho pugui escoltar, de moment us deixem unes fotos de la sessió final que hem fet avui: