FINAL CURS ESO

Benvolgudes famílies,

Demà després de la festa final de l’IE tot l’alumnat d’ESO acabarem fent la cloenda del curs a la piscina, a causa de problemes d’última hora, no podrem anar a la de Folgueroles tal com estava previst i hem buscat una alternativa i finalment anirem a la de Sant Julià.

És per això que activarem un pagament pel TPV de 2,5€ per alumne, que és el preu de l’entrada per grups de la piscina.

Marxarem després d’esmorzar i anirem a peu cap a Sant Julià i acabarem a les 13:30 a l’Institut Escola un altre cop.

Cal que tothom porti maleta de piscina amb banyador, tovallola, crema solar, xancletes i roba de recanvi i vambes per després, ja que haurem d’anar i tornar caminant.

L’alumnat pot portar una mica de diners també i de manera opcional, per si el bar estigués obert i volen comprar alguna cosa.

Moltes gràcies i bon estiu a tothom!