BENVINGUDA A L’ESO

Benvolgudes famílies,

En primer lloc us agraïm la confiança que ens heu fet al matricular els vostres fills i filles a  l’Institut Escola Mossèn Cinto.

Us fem arribar informacions sobre l’organització i funcionament del proper curs com a nous alumnes de 1r d’ESO. També trobareu més informació penjada al NODES, a l’apartat de 1r d’ESO.

REUNIÓ INICI DE CURS

Es farà una reunió presencial,  si la situació sanitària ho permet, per concretar tot el funcionament del curs el dijous 10 de setembre a les 19h, al gimnàs del centre. Només hi podrà assistir un progenitor i caldrà seguir les mesures de seguretat previstes: ús de mascareta, distanciament i higiene de mans.

MATERIAL QUE CAL PORTAR

Els alumnes cal que portin un estoig complet, una agenda, una carpeta amb separadors, una bata pel laboratori i un Chromebook.

Per adquirir el Chromebook s’ha fet un conveni a la botiga “Zona Informàtica” de Vic que inclou la serigrafia amb làser del dispositiu, la llicència APP de Google for Education i el servei post venda. Juntament amb aquest correu hi trobareu un document adjunt amb la informació específica.

Pel que fa a la bata, s’ha d’anar a buscar a la botiga “Companyia d’Uniformes” de Vic durant la primera quinzena de setembre. Haureu de dir que veniu de l’Institut Escola Mossèn Cinto perquè a la bata es brodarà el nom del centre.

PLATAFORMES DIGITALS

Utilitzarem la plataforma digital “Legiland” pel Pla de Lectura, “Science Bits” per l’àmbit de ciències i “ItEscola” per l’assistència. No caldrà fer la compra de cap llibre.

OPTATIVES I BRIGADES

S’oferiran tres optatives trimestrals que realitzaran tots els alumnes:

• Francès
  • Robòtica
  • Entorn

Dos dies a la setmana, a primera hora, es faran les següents “Brigades” pensades perquè els alumnes realitzin un servei comunitari al centre:

• Comunicació
  • Sostenibilitat
  • Disseny i producció
  • Manteniment

El funcionament del curs estarà emmarcat pel “Pla d’organització pel curs 20-21“ que podreu consultar al web del centre al setembre i serà informat a les famílies a les reunions d’inici de curs.

Que passeu un bon estiu!

Equip Directiu, juliol 2020