SORTIDA A SANT PERE DE CASSERRES

Per continuar el nostre projecte i anar-lo tancant, aquest dijous 11 de març, anirem a passar el dia a Sant Pere de Casserres.

Marxarem a les 9 i tornarem a 2/4 de 5 de la tarda.

Treballarem la Flora, els accidents geogràfics i les estances de l’interior del monestir per acabar les nostres maquetes. Per tal de poder aquest treball els alumnes han d’anar ben calçats, ja que farem una part del camí caminant per agafar mostres, han de portar un compta-passes i una càmera fotogràfica (una per grup).

També s’ha de portar esmorzar, dinar i aigua per tot el dia. Important anar abrigats!

Pels alumnes que utilitzen el servei de menjador, és important comunicar per l’App si volen picnic o no.

Les tutores de 6è

Monestir de Sant Pere de Casserres – Monestir de Sant Pere de Casserres