NOVA SORTIDA A SANT PERE DE CASSERRES

Benvolgudes famílies,

aquest dimarts dia 15 de març anirem a passar el dia a Sant Pere de Casserres. Marxarem a les 9h. L’autobús ens deixarà al parador de Sau i caminarem pel sender que s’enfila cap al monestir. Pel camí observarem els ecosistemes que anem trobant i un cop a dalt ens endinsarem de nou a l’edat mitjana i veurem com és l’interior del monestir.

Necessitem que els alumnes vinguin amb calçat còmode i amb menjar per passar el dia a fora. A 2/4 de 5 tornarem a ser  l’escola, esperem que ben cansats i havent après moltes coses noves!