FEINES PER FER

Benvolgudes famílies,

Davant la situació que estem vivint aquests dies i amb les recomanacions que ha fet el Departament, als alumnes se’ls hi ha donat una sèrie de feines que poden fer aquests dies.

Des del Drive, dins la carpeta de CLASSE, els alumnes tenen compartit tot el que anem preparant en una altra carpeta on posa “Feines recomanades”.Que de tan en tan hi donin un cop d’ull!!!

A part tenen alguna feina que els hi vam donar abans de marxar, com un Power point, comprensió lectora i càlcul.

També poden practicar exercicis de proves cangur al següent enllaç: https://www.cangur.org/telecangur/

És important no deixar la lectura, us proposo de triar un llibre que tingueu per casa, o del Pla Lector, o aquell llibre que no heu tingut mai temps de llegir, i en feu una breu ressenya després de llegir-lo, és a dir, un cop acabat fer la fitxa tècnica, amb el títol, autor, editorial i un breu resum que me l’expliqui. Compartiu el document amb nosaltres i així us el podem corregir.

Esperem veure’us aviat i que en sigui una més per explicar!

Les Tutores