DONANT A CONÈIXER VERDAGUER

Els alumnes de 6è hem passat aquesta setmana preparant l’exposició de treballs sobre Verdaguer que hem recopilat de diversos anys. Ens ha agradat veure que cada any, des de sempre, es fa un treball sobre Verdaguer relacionat amb el tema que proposa la Casa – Museu i així tenim el record del poeta ben viu.

També hem assajat l’interpretació del text Rèquiem per Verdaguer que ha escrit i dirigit Lluís Soler, un gran professional que ha interpretat molts papers de teatre i també de personatges televisius. Vam fer una investigació sobre aquest actor per descobrir quina era la seva trajectòria. Cada un de nosaltres tenim un tros del text i hem fet un esforç per recitar-lo de memòria. També hi ha acompanyament musical per acabar-ho d’arrodonir. Ja veureu que ens queda molt bé.

Finalment també hem estat preparant uns detalls per la solapa, que vendrem durant el cap de setmana de la festa Verdaguer per recollir diners per anar al Waterworld, excursió de comiat de 6è i de l’escola. Estarem molt agraïts si col·laboreu amb nosaltres.