SORTIDA ESPAI NATURAL GUILLERIES-SAVASSONA

Benvolgudes famílies,

Com cada any, els alumnes de 5è, participem d’unes activitats preparades per l’Equip que formen l’Espai Guilleries-Savassona.

Després d’haver fet un taller previ a l’escola sobre els Parcs Naturals,  el divendres 8 d’octubre, participarem d’una gimcana i una sèrie d’activitats a Savassona.

Sortirem de l’escola a les 9 del matí i tornarem a la tarda a 2/4 de 5h.

S’ha de portar esmorzar, dinar, aigua per tot el dia, bon calçat, roba esportiva i roba d’abric per si fa fred. Ja estarem pendents, durant la setmana, de la previsió del temps.

Els alumnes que es queden a dinar a l’escola, és important que si no volen PICNIC, ho facin saber per l’App.

Ens ho passarem genial!!!

Lídia i Sandra

Una passejada pre-històrica per Savassona