SORTIDA ESPAI GUILLERIES-SAVASSONA: Estudi de la Riera Major

Aquest any, les escoles que pertanyen a l’Espai Guilleries-Savassona i concretament els alumnes de 5è, participem d’un petit projecte organitzat per l’Espai i la UVIC, on fem un estudi de la Riera Major a l’alçada de Sant Sadurní d’Osormort.

S’inclou a l’àrea de Medi Natural i ho lliguem amb el nostre projecte, ja que farem la comparativa amb el nostre Torrent.

Analitzarem la qualitat de l’aigua, la flora i la fauna del seu entorn, i  es farà un projecte global per veure com afecten, els efectes externs, a la Riera i als éssers vius que hi viuen.

El dia que ho portarem a la pràctica és el 5 de maig. És gratuïta per les escoles que hi participen.

Serà una sortida de tot el dia. S’ha de portar:

-Gorra

-Esmorzar, dinar i aigua per tot el dia.

-Sabates que es puguin mullar (vambes velles que se les puguin posar només quan es posin dins de l’aigua o bé xancles de les que queden ben lligades als peus o botes d’aigua qui en tingui)

-Roba de recanvi i tovallola per eixugar-se per si hi ha alguna relliscada.

Recordeu a notificar al menjador si no es vol pícnic!

Riera Major , VILADRAU (Gerona)

I ganes de treballar i passar-ho bé!

Anna, Lídia i Sandra