EXPOSICIÓ “FA 50 ANYS QUE TENIM MUSEU”

Els alumnes de 5è hem fet recerca de fotos per recuperar la memòria històrica i recordar quan es va inaugurar la Casa Museu Verdaguer, ara fa 50 anys. De les fotos i retalls de premsa que vam trobar en vam elaborar uns plafons que estan exposats al passadís de l’entrada de l’escola. El dia de la festa Verdaguer aquesta exposició va quedar oberta al públic i nosaltres vam fer de guies tot explicant el que havíem après i la importància de la figura de Verdaguer pel nostre poble.

Vam aprendre a tractar amb respecte a les persones, el valor de les pessetes, la compra de les cases abans i ara, a escanejar, a fer un codi QR, a adaptar la informació per persones amb discapacitat visual o auditiva…

Gràcies per la vostra col·laboració i per haver vingut!