Reciclem bé.

Bon dia pares i mares de 4t!

Com ja sabeu, fa dies que els vostres fills i filles estan treballant en el projecte “Reciclem bé”. Després de molt esforç i il.usió ja tenim  acabades les  obres de teatre, que ens recorden la necessitat i la importància de fer una bona gestió dels residus.  Per aquest motiu, ens agradaria convidar-vos a veure aquestes representacions per compartir-ho amb vosaltres.

Els alumnes de 4t A faran les obres el proper dilluns 12 de març a tres quarts de quatre de la tarda al gimnàs de l’escola i els alumnes de 4t B el dijous 15 de març a dos quarts de quatre, al mateix lloc.

Esperem que pugueu ser-hi i gaudir-ne tots plegats.

Els alumnes de 4t.