QUÈ HEM FET PER LA SETMANA VERDAGUER ELS ALUMNES DE 4T?

Enguany per la setmana Verdaguer hem treballat la poesia. Cada nen i nena va escriure un poema. Per ajudar als nostres alumnes a reflexionar sobre el seu escrit, des de l’àrea d’educació visual i plàstica van pensar una o dues característiques més representatives dels seu poema i les van plasmar amb plastilina, paper o dibuixos. La tapa d’una caixa de sabates es va convertir en un marc i a dins hi havia el poema de cada alumne/a amb el seu toc d’art. Aquí se’n pot veure uns exemples.

2 3

Des de cicle mitjà i aprofitant aquest treball de poesia, vam pensar de fer unes activitats per millorar l’expressió oral. Durant dues sessions va venir la Marta Parramon, a ensenyar als alumnes com recitar la poesia.
Aprofitant que els alumnes estan elaborant una guia d’ Osona vam fer una visita a la casa museu Verdaguer. Allà ens van explicar les diferents activitats que ofereixen als turistes i als visitants del museu.