Projecte de plàstica: Henri Matisse.

Hola famílies!

Durant aquest primer trimestre, els alumnes de 3r hem estat treballant l’obra de l’artista “Henri Matisse” a les hores d’educació visual i plàstica.

Ens hem convertit en artistes i ens hem endinsat en un projecte ple de formes, colors i significats.

Ens hem inspirat amb l’obra “La línia verda”. Hem treballat l’autoretrat i el cercle cromàtic ( diferenciant els colors primàris i secundàris i els colors càlids i freds).

Un cop acabades les nostres obres d’art, les hem exposat al passadís de l’escola, simulant una galeria d’art.

Voleu veure el resultat? Premeu la imatge.