COLÒNIES 2n

Hola famílies,

Com sabeu hem passat uns dies fantàstics a la casa de colònies la GARBINADA a Torroella de Montgrí.

Quan vam arribar ens van donar la benvinguda i vam conèixer els nostres monitors i monitores, la Sandra i en Puma. Tot seguit ens van donar un temps per esmorzar.

Un cop vam carregar piles, ens vam anar a instal·lar a les habitacions per col·locar les nostres coses.

Com encara ens quedava temps per anar a dinar, vam anar a fer un passeig per les aigües de la desembocadura del riu Ter, per gaudir del bosc de ribera, els paisatges del Montgrí i l’encant del Baix Empordà. Ens va agradar moolt!

Llavors, vam tornar a la casa a dinar. Un cop finalitzat l’àpat, ens van deixar temps lliure per jugar amb els monitors i després vam fer l’activitat del Boulder. Que és una iniciació a l’escalada, amb un recorregut horitzontal, seguint les vies instal·lades utilitzant la força de braços i cames. Després vam fer el joc del Submarí. Aquest era un viatge imaginari a les profunditats del mar on les històries, les aventures i els descobriments dels seus personatges despertaven  la imaginació dels petits.

Un cop acabades aquestes activitats vam berenar i vam agafar les coses de la platja per anar-nos a banyar una estoneta i a caminar vora el mar.

Després, vam tornar a les habitacions per dutxar-nos i vestir-nos per anar a sopar.

Com que encara teníem corda, ens van deixar temps lliure per jugar abans d’ arribar l’esperat Joc de nit i la discoteca. Un cop acabat,  vam anar a les habitacions per poder descansar.

L’endemà, després d’esmorzar, vam fer l’activitat  Apunta, tira i encerta! . Era un muntatge preparat per a la realització de tirs i llançaments que requereixen concentració mental i capacitat d’autocontrol en benefici de la precisió. A continuació vam fer l’activitat de Reptes i paranys. On ens van posar a prova les qualitats físiques i psicomotriu que tenim per poder superar un circuit amb diferents proves d’habilitat.  I amb aquesta va arribar l’hora de dinar i de fer el comiat amb els nostres monitors.

Us deixem un link amb les fotos on podreu veure lo bé que ens ho vam passar!!!