Sortida: La Selva de l’Aventura

Ahir, l’alumnat de primer vam anar d’excursió a La Selva de l’Aventura al Coll de Revell d’Arbúcies.

Al matí vam fer la proposta “Ecobosc”, una visita guiada en un museu a l’aire lliure sobre l’amor al bosc i a la natura. En aquesta activitat vam poder pujar en un mirador per tenir una visió general de la zona on estàvem, vam poder fer un recorregut entre arbres caiguts i arrels impressionants, vam gaudir saltant i baixant pel tobogan del Bosc Elàstic i vam poder entrar en un domo de fusta i escoltar un audioconte.

A la tarda, havent dinat i havent agafat forces, vam fer l’activitat “Camina Descalç”. Ens vam treure les sabates i vam començar a emprendre un sender que ens va fer gaudir de noves sensacions a través del sentit del tacte, però també de la vista, de l’olfacte i de l’oïda en plena natura. A més de descobrir una gran varietat de materials i textures, entremig del recorregut vam poder resoldre endevinalles, tocar diferents instruments i gaudir d’un espai de joc i de relax.

Va ser una sortida molt divertida i ens ho vam passar genial!

En aquest enllaç us deixem un recull de fotos de la sortida!

Les docents de 1r.