Taller saludable i Experimentem amb l’aparell digestiu

Hola famílies,

Ahir els alumnes de 1r van realitzar el taller d’alimentació saludable: L’esmorzar és la clau amb els objectius de promoure una alimentació saludable, sostenible i de proximitat i conscienciar als nens i nenes sobre la importància de l’esmorzar.

Després de realitzar activitats pràctiques de la importància d’esmorzar bé i quins són els aliments que hem de menjar, a la tarda a l’hora de medi vam parlar, veure i experimentar per on passa el menjar que engolim i com es va transformant.

Vam construir un aparell digestiu amb un embut que representava la boca, tubs de plàstic per representar l’esòfag i l’intestí prim , una ampolla que feia d’estómac i amb cartolina vam dibuixar el fetge i l’intestí gros.

Els alumnes van gaudir molt i van aprendre  de la importància de menjar saludable i quin és el recorregut  que fa l’aliment dins del nostre cos.

Si voleu veure les fotos i vídeos  cliqueu aquí.

Docents de 1r