SORTIDA DE TARDOR P5

Benvolgudes famílies: Esperem que tots estigueu bé de salut.

Davant les restriccions perimetrals, la sortida prevista per dv 6 la passarem al dijous 5.

Sortirem a l’escola a dos quarts de 10 i anirem a la Font Trobada, on esmorzarem. Seguidament ens arribarem fins a St Julià, a les Set Fonts, on dinarem. Allà a les 15h emprendrem la tornada. La sortida està enmarcada dins el projecte dels arbres que actualment es portava a terme a l’aula.

Cal portar roba i calçat còmode. L’esmorzar, el dinar i una beguda en una motxilla on hi càpiga tot. Els usuaris de menjador se’ls proporcionarà pic-nic si no es diu el contrari. Poden portar una bossa per tot alló que vulguin recollir.

Ens veiem el proper dimarts 3 a l’escola. Jo també m’incorporo el dimarts, amb moltes ganes del retrobament.

Carme Donadeu Canaleta.