ENTRADES I SORTIDES

Com us vam informar a les reunions de pares, aquest curs ens havíem plantejat canviar les entrades i sortides de l’escola per tal de fer-les més tranquil·les i ordenades. Aquest primer trimestre havíem de fer la prova i, si hi havia una valoració positiva tant per les famílies com per les mestres, es continuaria fent fins a final de curs.

Després de fer el buidat de l’enquesta a les famílies i tenint en compte l’opinió de les mestres, considerem que aquesta és la millor manera d’organitzar les entrades i sortides.

Per millorar el funcionament del dia a dia a l’escola, a partir d’ara podreu continuar accedint al pati d’educació infantil i a les aules de P4 i P5 (els dies de pluja) passant per dins el passadís però, fins que no toqui el timbre, no es podrà entrar a l’edifici.

Recordem que hi ha dues maneres d’accedir al patí d’educació infantil/aules i agrairíem que les respectéssiu, evitant entrar per altres portes.

Moltes gràcies!