JOGUINES SENSE FRONTERES-SETMANA DEL MEDI AMBIENT

Benvolgudes famílies,

el nostre centre, des del curs passat, forma part del projecte Escola Solidària fent col·laboracions amb diferents entiats de voluntariat d’Osona. És per això, que aquest curs per la Setmana del medi ambient farem una activitat de reciclatge de joguines amb l’entitat JOGUINES SENSE FRONTERES.  Aquesta activitat consisteix en classificar i netejar les joguines per donar-los una segona vida a d’altres països.

El taller amb l’entitat el faran l’alumnat de 4t i 5è de primària però demanem la col·laboració de totes les famílies d’Infantil i Primària portant al centre UNA joguina per a cada filla o fill d’aquestes etapes. Teniu temps de portar-la fins el 28 de novembre.

Moltes gràcies!