ENTRADES I SORTIDES D’INFANTIL

Per millorar l’accés a les aules proposem un canvi en les entrades i sortides. Aquest canvi estarà en fase de prova.

Les famílies per acompanyar als/les alumnes accediran al pati d’infantil des del  carrer Fossar Vell per les escaletes del pati de primària i des del carrer Vilanova de Sau i els que vinguin amb cotxet, per l’entrada de sempre, entrant a l’escola i accedint al pati d’infantil per la porta nº 3.

Les mestres estarem dins l’aula i en tocar el timbre obrirem.

Les famílies de P3 podran acompanyar als infants dins l’aula fins el dv 29 de setembre. A partir d’aquesta data s’esperaran al porxo  de P3.

Aquests primers dies hi hauran rètols per indicar-vos els accessos.