TERCER TRIMESTRE EN CONFINAMENT

Benvolgudes famílies,

A l’espera dels criteris generals que el Departament d’Educació publicarà en forma de noves orientacions a partir del 13 d’abril, la docència del 3r trimestre s’haurà de fer de forma virtual i l’avaluació serà qualificadora. Cada cicle està concretant què prioritzarà del currículum i quins seran els criteris d’avaluació, seguint amb l’aprenentatge competencial i l’avaluació formadora. En qualsevol cas, les tasques realitzades durant el confinament suposaran un valor afegit en l’avaluació de l’alumne, i no una penalització, atès que no es pot garantir que tots els alumnes disposin de les condicions materials adequades per a portar-les a terme a distància. Aquestes activitats seran inclusives i, ara més que mai, ajustades al ritme, les característiques i la situació personal de cada alumne. Estem en una situació excepcional, mai viscuda, que suposarà acabar el curs de forma també excepcional. Tenim la incertesa de si, encara que siguin pocs dies, ens podrem retrobar a l’escola, hem de defugir, per tant, de la pressió d’acabar els programes. De tota manera donem continuïtat a l’activitat formativa per ajudar a mantenir els hàbits i el procés d’aprenentatge amb propostes educatives que arriben a tot l’alumnat. Durant el tercer trimestre, a través de les tutores, farem propostes setmanals, des de diferents àmbits curriculars, amb calendari de lliurament i farem un retorn de les activitats realitzades a l’alumnat, en la mesura que es pugui. Us ho anirem informant pels canals habituals.

Desitgem que estigueu tots bé.

Salut!

Equip directiu