PROJECTE FINAL CLIL – GEP2 ‘INVASIVE SPECIES’

Us deixem l’enllaç al nostre digital portfolio: GEP-2 IE MOSSÈN CINTO, on es detallen els objectius, la metodologia, i el procés de creació i implementació del projecte ‘Invasive Species’, i on també es fa una reflexió final de la seva aplicació. Aquest nou projecte s’engloba dins del programa d’innovació pedagògica GEP2-Generació Plurilingüe, que promou el departament d’educació i que estem implementant al nostre centre per segon any consecutiu. El projecte s’ha ideat amb metodologia ABP (Aprenentatge Basat en Projectes) combinant alhora la metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengües Estrangeres). En aquest curs 22-23 el projecte s’ha adreçat a l’alumnat de 6è de primària, dins l’àmbit de coneixement del medi natural.

Publiquem també l’enllaç al recull de fotografies i alguns vídeos de l’alumnat de 6è de primària portant a terme el projecte CLIL_INVASIVE SPECIES. Esperem que en gaudiu.