PROJECTE D’INTERCANVI VIRTUAL AMB ESCOLES DE BOLÍVIA

La Mariona de la Mancomunitat La Plana ens va proposar, a principi de curs, de participar en un projecte d’intercanvi amb escoles de Bolívia. Ens va interessar molt la proposta des de l’àrea de llengua castellana ja que practicaríem la comunicació amb aquesta llengua parlant amb alumnes bolivians com nosaltres. Des del febrer, hem començat aquest projecte presentant-nos i presentant l’escola, el poble i el país; actualment estem elaborant uns vídeos explicant com reciclem a l’escola i a casa. A final de curs haurem intercanviat tres vídeos amb escoles d’aquell país i haurem conegut una realitat diferent a la nostra.

Des d’aquí agraïm la bona feina, les facilitats i l’ajuda de la Mariona de la Mancomunitat. Gràcies!

Clicant a l’enllaç de sota podreu veure més informació i el primer vídeo al bloc de la Mancomunitat La Plana.

Tret de sortida a la segona edició del Projecte d’intercanvi entre escoles de Catalunya i Bolívia.