PREINSCRIPCIÓ 21-22

Benvolgudes famílies,

el període de  preinscripció per al curs 2021-22 és el següent:

del 15 al 24 de març de 2021 pels alumnes d’infantil i primària

del 17 al 24 de març pels alumnes d’ESO

Aquesta és l’oferta de places a l’Institut Escola Mossèn Cinto:

EDUCACIÓ INFANTIL: P3 22  P4 1  P5 1

EDUCACIÓ PRIMÀRIA: 1r 1  2n 3  3r 3  4t 1  5è 2  6è 2

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: 1r ESO 0  2n ESO 1

Aquest any la preinscripció només es pot fer en format electrònic, s’ha eliminat el paper. Trobareu la sol·licitud accedint al web de la preinscripció del Departament, clicant a la foto.

Cal que el pare, mare o tutor faci el tràmit amb una eina d’identificació digital mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat,…Si no es disposa de cap certificat, us podeu generar l’idCat Mòbil de forma fàcil accedint a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/

Una vegada identificats ja podeu fer la presentació en suport electrònic de la sol·licitud. Si no podeu obtenir la identificació digital, es pot fer la presentació de la sol·licitud en suport informàtic.

En tots dos casos caldrà adjuntar, escanejat o en format fotografia, el llibre de família.

El codi del nostre centre és 08076996, el necessitareu per indicar quin centre voleu preinscriure-us.

Si teniu qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres. Els dilluns, dimarts i dijous us atendrà l’administrativa.